معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان:

راه دسترسی جدید روستای حسین آباد، در اسرع وقت تکمیل شود

۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۰:۴۵:۰۴
کد خبر: ۸۶۸۸۸۶
راه دسترسی جدید روستای حسین آباد، در اسرع وقت تکمیل شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: راه دسترسی جدید روستای حسین‌آباد کالپوش در حال احداث می باشد که نیاز است تا تسریع در روند اجرایی آن، در دستور کار قرار بگیرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛منوچهر فخری در جلسه بررسی آخرین وضعیت ‌جانمای زمین جهت ساخت و ساز جدید روستای حسین آباد کالپوش، با بیان‌اینکه یکی از اولویت های اصلی ما در استان، همچنان رسیدگی به مسائل و مشکلات کالپوش است، گفت:امروز بازدیدی از راه دسترسی جدید روستا انجام شد که نیاز است تا راه و شهرسازی شرق استان، هرچه سریعتر نسبت به تکمیل و ارتقاء آن اقدام کند.
وی افزود: همه اقداماتی که باید توسط دولت انجام می گرفت، تاکنون برای رسیدگی به مشکلات و مسائل منطقه کالپوش انجام شده، اعتبار لازم تخصیص یافته، امکانات و تجهیزات آماده است و تنها با مشخص شدن وضعیت جانمایی زمین، کلنگ آغاز عملیات اجرایی ساخت و ساز جدید روستای حسین آباد به زمین زده خواهد شد.
فخری اذعان داشت: ما آمادگی کامل داریم تا هر تصمیمی که خود مردم عزیز و اعضای شورای اسلامی روستا برای تعیین مکان و جانمایی زمین، با در نظر گرفتن ضوابط ایمنی از نظر رانش زمین اتخاذ کنند عملیات اجرایی ساخت و ساز را در زمین انتخاب شده آغاز کنیم.
معاون‌هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان افزو: سعی داریم تا عملیات اجرایی ساخت و ساز هر چه سریعتر آغاز شود و با توجه به کمبود زمان، بتوانیم منازل مسکونی تخریب شده اهالی روستا را هرچه زودتر آماده کنیم و این مهم نیازمند همراهی و مساعدت مردم عزیز روستا و تلاش ویژه مسئولین امر می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز