معاون اقتصادی استاندار سمنان؛

با سودجویان بازار محصولات لبنی، قاطعانه برخورد می شود

۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۰:۴۴:۳۴
کد خبر: ۸۶۸۸۹۰
با سودجویان بازار محصولات لبنی، قاطعانه برخورد می شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: با سودجویانی که در بازار قیمت گذاری محصولات لبنی خلل وارد کنند، برخورد قاطعانه صورت میگیرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛حشمت الله عسگری در جلسه ستاد تنظیم‌ بازار استان، گفت: برای حفظ آرامش و ثبات بازار، قیمت مرغ تا اطلاع ثانوی با قیمت مصوب ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه شود و در صورت مشاهده افزایش قیمت، با متخلفان برخورد خواهد شد.
وی با بیان اینکه سازمان تعزیرات و دستگاه های نظارتی بر نحوه عرضه و قیمت گوشت مرغ در استان،‌توجه کافی و ویژه داشته باشند، افزود: کماکان با جدیت توجه به نظارت بر بازار و حفظ آرامش در دستور کار قرار داشته باشد و همچنین مراقب ها و تمهیدات لازم برای تامین نیاز دام در عید قربان در دستور کار قرار بگیرد.
عسگری با بیان اینکه برای مدیریت و کنترل بازار علی رغم اینکه ثبات در بازار طی چند ماه اخیر وجود داشت، لازم است پایش مستمر همچنان در دستور‌کار قرار داشته باشد‌، اذعان داشت:تمرکز بر شیوه و زنجیره عرضه مستقیم در دستور کار ستاد تنظیم بازار قرار دارد، این مهم در شهرستان سمنان در حال انجام است و نیاز است تا شهرداری و فرمانداری سمنان هرچه زودتر راه اندازی دو بازارچه عرضه مستقیم را به انجام برسانند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در پایان با تاکید بر این نکته که در خصوص برداشت گندم، نظارت بر خرید آن و همچنین نظارت بر قیمت نان به صورت ویژه در دستور‌کار ستاد قرار داشته باشد، گفت: با سودجویان در نحوه قیمت‌ گذاری در بازار محصولات لبنی در استان، به صورت قاطع انجام می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز