استاندار یزد:

همه پروژه‌ها در شهر یزد باید با برچسب شهر هوشمند عملیاتی گردد

۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۱:۱۹:۱۹
کد خبر: ۸۶۸۹۱۹
استاندار یزد در نشست هم‌ اندیشی شهر هوشمند با تقدیر از فعالیت های شهرداری یزد گفت: حفظ کرامت انسانی ‌مردم و تصحیح رفتار مسئولان از تاثیرات پنهان ایجاد شهر هوشمند است.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، "محمدعلی طالبی" استاندار یزد در جلسه هم‌اندیشی اعضای ستاد ایجاد شهر هوشمند که دوشنبه ١٧ تیر ماه ۹۸ در سالن حمیدیا و با حضور "اکرم فداکار" معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار ‌یزد و اعضای این ستاد برگزار شد، با ابراز رضایت از گزارش‌های ارائه شده از سوی شهردار یزد گفت: این گزارش‌ها نشان‌دهنده علاقه و دغدغه مجموعه شهردای برای تحقق ایجاد شهر هوشمند است.

"طالبی" با تاکید بر علاقه‌مندی و حساسیت در حوزه هوشمندسازی شهر اظهار داشت: به عنوان استانی که بسیاری از ویژگی‌های مثبت را برخوردار هستیم و برای توجه به چشم‌اندازی که به آینده استان داریم باید در حوزه هوشمندسازی و مدیریت هوشمند تلاش کنیم تا با تفاوت معناداری سرآمد دیگر استان‌های فعال در این حوزه باشیم.

استاندار یزد همچنین افزود: نکته ای که باید از سوی دستگاه‌ها مورد توجه قرار گیرد، حضور مردم در یک سوی این برنامه‌هاست و باید سعی کنیم تا مردم طعم شهر هوشمند را بچشند و در نظر داشته باشیم برنامه‌هایی که اجرا می‌شود چه کمکی به مردم می‌کند.

وی با تذکر به پرهیز از گرفتار شدن به روزمرگی و بوروکراسی در اجرای پروژه شهر هوشمند، تصریح کرد: همه پروژه ها باید با برچسب شهر هوشمند عملیاتی گردد تا عمومیت پیدا کرده و با فرهنگ‌سازی نحوه استفاده، باعث آشنایی همه مردم جامعه گردد.

استاندار یزد از شهرداری و همه دستگاه های مشارکت کننده درخواست کرد تا با تقسیم کار، مکانیزمی برای گزارش دهی مرتب به مردم تهیه شود.

"طالبی" همچنین با تصریح لزوم پیگیری و گزارش گیری پروژه، اظهار داشت: توجه به حفظ کرامت انسانی مراجعان و همچنین تصحیح رفتار کارگزاران نظام از تاثیرات پنهان در بحث هوشمند سازی است.

استاندار یزد با تاکید بر ایجاد همکاری و مشارکت دستگاه های دولتی با مجموعه شهرداری گفت: برای ایجاد فضای مشارکت و همکاری دستگاه‌ها هر کاری که باید انجام گردد، حاضر به همکاری هستیم.

"طالبی" در پایان همچنین افزود: ساختاری ایجاد کرده‌ایم که اگر از ارگانی درخواست مشارکت و همکاری کردیم در صورت عدم ارائه پاسخ مثبت، باید دلایل توجیهی مناسبی داشته باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز