استاندار زنجان:

مصوبات شورای مسکن سریعتر عملیاتی شود

۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۷:۲۱:۲۹
کد خبر: ۸۶۹۵۳۷
مصوبات شورای مسکن سریعتر عملیاتی شود
استاندار زنجان تاکید کرد: اقدامات انجام شده در راستای مصوبات جلسات شورای مسکن باید پیگیری و عملیاتی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح‌الله حقیقی در جلسه شورای مسکن استان زنجان اظهار کرد: در هفته آتی دبیران جلسات ملزم هستند اقدامات انجام شده در راستای مصوبات جلسات را ارائه دهند و همه مصوبات در بخش‌های مختلف همچون مسکن، اقتصاد مقاومتی، اشتغال، سفرهای شهرستانی و ... با حضور رسانه‌ها بررسی می‌شود. 
وی بخش مسکن را یکی از حوزه‌های مهم و مورد توجه دانست و گفت: با توجه به اینکه مسکن یکی از نیازهای اساسی مردم به‌شمار می‌رود باید مصوبات جلسه این شورا اجرایی شده باشد. 
استاندار زنجان به حل مشکلات مربوط به مسکن‌های علوم پزشکی و سایر تعاونی‌ها تاکید کرد و ادامه داد: کمیته سه نفره با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی و شهردار زنجان برای فرماندهی کمیته و حل مشکلات تعاونی‌ها تشکیل شود. 
وی با اشاره به اینکه مردم حق دارند در مورد پروژه‌هایی که سال‌های سال به طول انجامیده معترض باشند، تصریح کرد: اگر در شرایط فعلی کشور و وضعیت اقتصادی حاکم بر آن بتوانیم پروژه‌های نیمه‌تمام در حوزه مسکن را اجرایی کنیم، کار بزرگی است. 
این مسئول یادآور شد: سیستمی را وارد ادارات خواهیم کرد که مردم نیز در تلفن‌های همراه و رایانه‌های خود به آن دسترسی خواهند داشت و در مورد مراجعه خود به ادارات و دستگاه‌ها نظرات و مطالب خود را عنوان می‌کنند. 
حقیقی با تاکید بر اینکه سرپیچی از دستورات مدیران و مسئولان جایز نیست، تصریح کرد: بزرگ‌ترین آرزوی من این است که کارهای بر زمین مانده از سال‌های گذشته که مشکلات آن‌ها تاکنون حل نشده به سرانجام برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز