استاندار سمنان:

رونق تولید بدون توجه به کیفیت کالا امکانپذیر نیست

۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۰:۳۸:۴۴
کد خبر: ۸۷۲۱۹۴
رونق تولید بدون توجه به کیفیت کالا امکانپذیر نیست
استاندار سمنان گفت:توسعه بدون توجه به کیفیت کالا امکانپذیر نیست و باید تمامی واحدهای صنعتی به تولید منطبق با استانداردهای ملی و بین المللی کالا اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛علیرضا آشناگر روز چهارشنبه در نشست شورای استاندارد استان سمنان گفت: توسعه اقتصادی بدون توجه به کیفیت کالاهای تولیدی حاصل نمی‌شود و استاندارد زبان مشترک واحدهای صنعتی برای تولید کالاهای باکیفیت است.
وی خاطر نشان کرد: یکی از مبانی مهم رونق تولید و صادرات توجه و وضع قوانین سختگیرانه استاندارد است و با توجه به استانداردهای ملی و بین المللی می‌توان برای توسعه کشور اقدام کرد.
آشناگر ادامه داد: کمک به راه اندازی ۲ آزمایشگاه مواد شیمیایی و نساجی در استان سمنان را از مسئولان کشوری انتظار داریم و تولیدکنندگان این محصولات اکنون مجبور به ارسال محموله به آزمایشگاه‌های تهران هستند.
وی تصریح کرد: نظارت و ارزیابی استاندارد با وجود واحدهای صنعتی قابل توجه در استان سمنان همواره در اولویت باشد و تجهیز بیشتر این بخش‌ها با همکاری و هم افزایی مسئولان در دستور کار قرار گیرد.
استاندار سمنان افزود: عملکرد اداره کل استاندارد استان سمنان در یکسال اخیر در ارزیابی و نظارت بر روند تولید کالا مطلوب بوده و این روند با توجه به شعار سال ادامه یابد.
آشناگر اضافه کرد: توسعه بدون توجه به کیفیت کالا امکانپذیر نیست و باید تمامی واحدهای صنعتی به تولید منطبق با استانداردهای ملی و بین المللی کالا اقدام کنند.
استاندار سمنان تصریح کرد: زیرساخت ارزیابی و نمونه گیری استاندارد در استان با توجه به ظرفیت‌ها افزایش یابد و با برنامه ریزی اصولی باید برای توسعه این بخش اقدام کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز