عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفتگو با برنا:

تخریب گران انتخاباتی ادامه دهندگان مکتب ((بگم بگم)) هستند / واژه های پوپولیستی را در راه انتخابات به کار می گیرند

۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۰:۵۳:۴۴
کد خبر: ۸۷۳۲۳۱
تخریب گران انتخاباتی ادامه دهندگان مکتب ((بگم بگم)) هستند / واژه های پوپولیستی را در راه انتخابات به کار می گیرند
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان طی گفت و گوی کوتاهی در خصوص “پرونده قضایی“ تخریبگران بی هویت در فضای مجازی که تحت عنوان کانال تلگرامی “کلانتر مرکزی“ به فعالیت مشغول است، اظهار نظر کرد.

به گزارش برنا از اراک ، سید مهدی مقدسی با اشاره به اینکه فعالیت های تخریبی در فضای مجازی رویکرد انتخاباتی و حذف جریان های رقیب را دارد، گفت:  درختان سبز ریشه دار کهن به قدر کافی‌دارای هویت و اعتبار هستند که برای ادامه بقا و حفظ اعتبار خود نیازی به پیوند نداشته باشند، بنابراین استخدام واژه های پوپولیستی فقط در راستای رسیدن به اهداف انتخاباتی است.

وی ادامه داد: تخریبگران انتخاباتی ادامه دهندگان مکتب “بگم بگم“ هستند، بنابراین به آن هایی که برای تخریب دیگران با استخدام واژه های توهین آمیز در جامعه ایجاد شائبه می کنند باید بگوئیم قبل از اینکه به دیگران تهمت بزنید، اگر با دقت خود را در آیینه انصاف نگاه کنید، می بینید چگونه سال ها است که مراحل رشد چند پله ای خود را با “پیوند خوبتر“ طی کرده اید ولی ما اخلاقاً به دنبال واکاوی آن نیستیم.

مقدسی اضافه کرد: پاسخ روشن ما به این افراد این است که درختان سبز ریشه دار کهن به قدر کافی دارای هویت و اعتبار هستند که نیازی به پیوند نداشته باشند و به فضل پرودگار در مقابل طوفان های تخریبی مکرر، مقاوم و مستحکم بوده و خواهیم بود. مردم شریف استان مرکزی شاهد هستند که ما در دوره دهم مجلس سعی کرده ایم علی رغم وجود تضارب آراء، حفظ وحدت و انسجام را در سرلوحه کار خود قرار دهیم. امیدوارم همگی ظرفیت سازی کنیم و حداقل در این زمینه مجبور به انجام‌ مصاحبه مجدد و اقدام دیگر در شرایط حساس امروز توصیه برادرانه بنده این است که دست از این کارها بردارید چرا که حتی اگر با بهره گیری از روش های مختلف و حمایت های ویژه چند صباح دیگر هم در این گردونه بمانید، آیا ارزش آن را دارد که اینگونه توهین و افترا پیشه کنید؟

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز