استاندار زنجان:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بیانگر اقتدار نظام است

۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۳:۱۳:۲۰
کد خبر: ۸۷۵۵۵۶
مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بیانگر اقتدار نظام است
استاندار زنجان حضور حداکثری و مشارکت آحاد مردم در انتخابات را نشان از اقتدار جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: اینکه چه کسی انتخاب می شود به برگزار کنندگان ارتباطی نداشته، زیرا اقبال مردم این مهم را تعیین می کند.

 به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح اله حقیقی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه دست اندرکاران برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند، افزود: این امر باید نمود داشته و حضور مردم در پای صندوق های رای بیش از گذشته چشمگیر باشد.

مقام عالی استان اظهار داشت: مدیران دولتی حق طرف‌داری از هیچ کاندیدایی را ندارند و ورود در انتخابات به نفع یا ضرر کاندیدای انتخاباتی به هیچ عنوان از سوی هیچ فرد و مدیری پذیرفتنی نیست.

وی ورود کاندیدای مختلف در انتخابات را موجب افزایش مشارکت مردم در پای صندوق های رای دانست و ادامه داد: برای افزایش مشارکت، سلامت و امنیت انتخابات تمامی مدیران و عوامل اجرایی باید بی طرفانه عمل کنند.

نماینده عالی دولت در استان در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی ازخبرنگاران استان در انعکاس خوب اخبار مربوط به برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان دختر سراسر کشور افزود: در این راستا خبرگزاری ها و رسانه ملی استان پوشش بسیار خوبی از نحوه برگزار این دوره مسابقات داشتند و میزبان خوبی از استان را به سطح کشور نشان دادند.

استاندار زنجان همچنین از تخصص اعتبار ۴۰۰ میلیون تومانی به آموزش و پرورش برای بهبود وضعیت کنکور و ارتقای جایگاه استان در سطح کشور خبر داد و گفت: این اعتبار به منظور اجرای طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان و بهبود امکانات مدارس به تدریج در اختیار آموزش و پرورش استان قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه برای قبولی در دانشگاهها برگزاری کلاس های تقویتی کنکور ضروری است، اضافه کرد: بدلیل نبود اعتبارات کافی در سطح وسیعی از مناطق استان، طرح پشتیبانی از دانش آموزان در آستانه کنکور باید از مدارس شبانه روزی و مناطق محروم استان آغاز شود.

مدیرعالی اجرایی استان، کیفیت‌بخشی به برنامه‌های آموزشی مدارس سراسر استان بویژه در رابطه با کنکور را ضروری خواند و یادآوری کرد: کیفیت نتایج بدست آمده از برگزاری کنکور استان در مدت ۶ سال گذشته نیز باید بررسی شود چرا که این موضوع از ابعاد مختلف، اهمیت بسزایی دارد.

استاندار زنجان ادامه داد: برای کسب موفقیت لازم در کنکور سراسری، مدیران استان باید با بهره گیری از تجارب افراد متخصص و کمک والیای دانش آموزان، نارسایی ها و کاستی های موجود در این بخش را تجزیه و تحلیل کنند تا نتیجه لازم محقق شود.

وی اظهار داشت: هدف گذاری صحیح و هدفمند و فرهنگ سازی لازم می تواند چشم انداز نتیجه خوبی را در این حوزه رقم بزند و متولیان امر تعلیم و تربیت در این راستا باید تلاش مضاعفی داشته باشند.

گفتنی است؛ سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان با نام معلم شهید محمدحسین تجلّی همزمان با جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان با حضور استاندار زنجان، مادر شهید تجلی و سایر اعضای شورای آموزش و پرورش به بهره‌برداری رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز