در راستای احداث تقاطع غیر همسطح توحید؛

پل مقابل بیمارستان توحید در سنندج تخریب شد

۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۳:۲۸:۵۴
کد خبر: ۸۷۶۷۵۳
معاون فنی و امور زیر بنایی شهرداری سنندج از آغاز عملیات تخریب پل مقابل بیمارستان توحید خبر داد و گفت: در راستای احداث تقاطع غیر همسطح توحید این پل تخریب و پل جدید با دهانه 25 متر احداث می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ بهزاد ریحانی فرد صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: این شهرداری با هدف کاهش و روانسازی ترافیک سال گذشته عملیات تکمیل اتصال بلوار کردستان به بلوار ساحلی و همچنین عملیات احداث تقاطع غیر همسطح بلوار توحید را آغاز کرد.

معاون فنی و امور زیر بنایی شهرداری سنندج عنوان کرد: دسترسی آسان ساکنان شهرک های بهاران، ساحلی، پیام و مسیر منتهی به میدان جهاد و همچنین بهبود ترافیک عبوری درمسیر بلوار کردستان و اتصال آن به بلوار ساحلی از جمله اهداف اجرای این طرح عمران شهری است.

او گفت: در راستای تکمیل این پروژه و احداث تقاطع غیر همسطح پل مقابل بیمارستان توحید تخریب شدو پل جدید با دهانه 25 متر احداث می شود.

ریحانی فرد افزود: تقاطع غیر همسطح توحید دارای چهار رمپ و یک لوپ است که برای احداث آن عملیات حفاری شمع به تعداد 56 عدد باید اجرا شود .

او افزود: تاکنون 46 عدد از شمع های موجود در محل این طرح اجرا شده و عملیات ساخت تیرهای این تقاطع هم در حال اجرا است.

معاون فنی و امور زیر بنایی شهرداری سنندج تاکید کرد : این پروژه قطعاً در کاهش ترافیک وهمچنین دسترسی آسان به بیمارستان توحید تاثیر گذار است  و امیدواریم تا پایان فصل عمرانی در سالجاری بتوانیم آن را تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز