یزد میزبان شایسته مسابقات موی تای دختران و پسران دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور

۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۲:۴۱:۴۸
کد خبر: ۸۷۷۸۱۹
یزد میزبان شایسته مسابقات موی تای دختران و پسران دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور
رئیس دبیرخانه ستاد برگزاری دومین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور گفت: میزبانی یزد در برگزاری مسابقات موی تای دختران و پسران دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور شایسته بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، رمضانعلی دولو در سفر به یزد و حضور در برنامه تلویزیونی با ورزش در شبکه استانی یزد در خصوص برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور گفت: هدف این المپیاد پشتوانه سازی و حضور قوی ورزش در رده سنی نوجوانان وجوانان کشور است.

وی در ادامه اظهار داشت : دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور اوایل شهریورماه در استان های مختلف کشور برگزار می شود که با توجه به برنامه های فدراسیون جهانی و پیش رو بودن مسابقات جهانی موی تای ، این رقابت ها زودتر و به میزبانی یزد برگزار شد.

رئیس دبیرخانه ستاد برگزاری دومین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور تصریح کرد: یزد نیز میزبان چند رشته ورزشی در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور خواهد بود که این استان چهارمین استان در کشور است که پذیرا و میزبان ورزشکاران در رشته های مختلف المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور است

دولو تصریح کرد: یزد پتانسیل و ظرفیت بالایی در ورزش دارد که از استاندار محترم یزد و دیگر مسولین درخواست دارم تا حمایت و نگاه ویژه ای به ورزش این دیار داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: یزد عملکرد خوب و دور از انتظار در اولین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش  کشور داشت و موفق شد با درخشش ورزشکاران خود رتبه 6 را در بین استان های کشور بدست آورد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز