امام جمعه مهریز:

دیدار و هم اندیشی با جوانان مهریزی باید به صورت مستمر انجام گیرد

۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۳:۲۳:۰۰
کد خبر: ۸۷۷۸۶۳
دیدار و هم اندیشی با جوانان مهریزی باید به صورت مستمر انجام گیرد
امام جمعه شهرستان مهریز گفت: در راستای توصیه های مقام معظم رهبری که به دیدار با جوانان و به شنیدن دغدغه های آنها تأکید و دیدار و هم اندیشی با جوانان و نوجوانان مهریزی باید به صورت مستمر انجام گیرد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از مهریز، حجت السلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه مهریز ضمن گرامی داشت چهلمین سالگرد اولین اقامه نماز جمعه در دیدار با جوانان و نوجوانان شهرستان مهریز گفت: در راستای توصیه های مقام معظم رهبری که به دیدار با جوانان و به شنیدن دغدغه های آنها تأکید داشتند

وی ادامه داد: مهم ترین صحبت های جوانان مهریز نبود همکاری بعضی از مسولین مانند اوقاف، سازمان تبلیغات و دیگر دستگاه است که در نخستین فرصت مناسب آنها را حل و فصل خواهیم کرد.

حجت السلام محی الدینی افزود: دیدار و هم اندیشی با جوانان و نوجوانان مهریزی باید به صورت مستمر و پایدار باشد هرچند فقط گوشه کوچکی از مشکلات و دغدغه های آنها برطرف شود.

وی ادامه داد:  ستاد نماز جمعه و شخص امام جمعه با نشان دادن راه سعی در حل مشکلات و دغدغه های شهروندان به خصوص جوانان، با پای کار بودن و حضور مسولان شهرستانمهریز و به صورت آتش به اختیار بدون ایجاد هرج و مرج انجام شود.

حجت السلام محی الدینی تصریح کرد: هدف از برگزاری این دیدارها انس و الفت با جوانان و شنیدن دغدغه های آنها و راه حل مشکلات و پشنهادات جوانان است.

وی افزود: مهم ترین دغدغه رهبری تعداد دانش آموختگان مدرسه صدرا است که به عنوان مهم ترین مطالبه گری از شهرستان مهریز درخواست کرده اند.  

سرهنگ علی اصغر سلمانی فرمانده ناحیه بسیج مهریز با اشاره به اینکه ظرفیت های مناسبی در بسیج شهرستان مهریز وجود دارد گفت:  در پایگاه های بسیج طرفیت های زیادی برای جلب جوانان به  ورود به عرصه های اقتصاد، فرهنگی و اجتماعی وجود دارد اما متأسفانه بهره برداری لازم از آن نمی شود.

وی ادامه داد: بسیج مهریز آمادگی اختصاص کمک هزینه جهت راه اندازی مرکز رشد را با همکاری فرمانداری دارد ولی هیچ گونه حمایتی از سوی این نهاد انجام نشده است.

سلمانی افزود: همه افراد باید آموزش های لازم را جهت مطالبه گری از مسولان شهرستان مهریز دریافت کنند تا بتوانند به موقع و دقیق نسبت به خواسته های به حق و قانونی خود اقدام کنند.

در ابتدای این هم اندیشی  جوانان دغدغه های خود را جمله؛ اقتصادی، ازدواج، حقوقی، مسکن، اشتغال، اتباع خارجی، بانوان، نخبگان و سرکت های دانش بنیان ارائه کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز