پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان اعلام کرد:

دو انتصاب جدید در استانداری زنجان

۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۵:۱۱:۲۸
کد خبر: ۸۷۸۵۲۷
دو انتصاب جدید در استانداری زنجان
مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و سرپرست اداره‌کل امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان منصوب شدند .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  با صدور حکمی، فتح‌الله حقیقی، محمدرضا هادوی را به عنوان سرپرست اداره‌کل امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان برگزید.

 علی محمودی، سرپرست اداره‌کل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان، با حفظ سِمت مدیرکلی امور روستایی را نیز بر عهده داشت که جای خود را به محمدرضا هادوی در این حوزه داد. 

در این حکم آمده است؛ 

با عنایت به تعهد، تجارب و شایستگی‌های جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست امور روستایی و شوراها منصوب می‌شوید. 

امید است با استعانت از خداوند متعال در راستای پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی، مقام معظم رهبری و برنامه‌های دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید. 

محمدرضا هادوی معاون عمرانی فرماندار زنجان، پیش از این بخشدار زنجانرود بوده و سوابقی مانند شهرداری دندی، سرپرست شهرداری ماه‌نشان، بخشدار مرکزی خدابنده و معاون مدیرکل حوزه استاندار در دوره اصلاحات را در کارنامه کاری خود دارد. همچنین طی حکمی از سوی استاندار زنجان، خیرالله ترخانی به عنوان مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری زنجان منصوب و عهده‌دار این سِمت در استان زنجان شد. 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز