استاندار کردستان بیان کرد:

گلایه از بی توجهی برخی مدیران به ستاد ساماندهی امور جوانان

۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۵:۲۱:۱۵
کد خبر: ۸۷۸۵۴۲
استاندار کردستان گفت: داد فرهنگی بودن کردستان در همه جا زده می شود اما برخی مدیران به کوچک ترین مسائل فرهنگی که حضور در جلسات است توجه نمی کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ بهمن مرادنیا در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان کردستان که در محل استانداری برگزار شد، گفت: میزان پرداخت وام ازدواج به جوانان از سوی بانک ها نشان می دهد که تعدادی از بانک ها در این مورد کم کاری کرده و باید پیگیری شود.

استاندار کردستان عنوان کرد: طبق آمار موجود کردستان جزو پنج استان نخست کشور در بحث طلاق است که باید دلایل آن پیگیری و برای برون رفت از آن راهکار ارائه شود.

او افزود: عدم حضور برخی دستگاه ها در چنین جلساتی جای نگرانی دارد و نشان از کم اهمیت گماردن این جلسات از سوی آنان است که باید اداره کل ورزش و جوانان پیگیر حضور مدیران در این جلسات باشد.

او با بیان اینکه بنیاد خانواده در کردستان سست شده است، گفت: داد فرهنگی بودن استان در همه جا زده می شود در حالی که به مسائل این چنین در این استان توجه نمی شود.

مرادنیا با گلایه از عدم حضور صدا و سیما در جلسه گفت: سازمان صدا و سیما به عنوان یکی از دستگاه های تاثیر گذار در جامعه باید حضور پر رنگ تری در جلسات این چنین داشته باشد.

استاندار کردستان اظهار داشت: بنیاد خانواده ها در کردستان بسیار محکم بود اما باید دید که چه اتفاقی رخ داده ک کار به اینجا رسیده است.

او با اشاره به توجه به مناطق حاشیه شهر گفت: برنامه ریزی به منظور برگزاری مراسم ها و برنامه های شاد مانند کنسرت ها در مناطق حاشیه صورت گیرد و اگر نیاز به کمک مالی نیز بود استانداری حمایت های لازم را انجام خواهد داد.

مرادنیا عنوان کرد: جلسات این چنین تنها برگزاری نشست و هم اندیشی میان مدیران است و نتیجه گیری آن در خارج از جلسات و با فعالیت مدیران صورت خواهد گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز