قرارداد سرمایه‌گذاری مشترک با سرمایه‌گذار خارجی امضا شد

۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۰۹:۵۸:۲۷
کد خبر: ۸۷۹۱۵۵
قرارداد سرمایه‌گذاری مشترک با سرمایه‌گذار خارجی امضا شد
قرارداد جدیدترین سرمایه گذاری خارجی در استان کردستان با حضور سرمایه‌گذار دیگری از اقلیم کردستان عراق، به امضای طرفین رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان به نقل از پایگاه خبری استانداری کردستان؛ قرارداد سرمایه گذاری مشترک ساخت مجتمع مسکونی، تجاری و خدماتی به مبلغ ۴۵ میلیارد تومان به امضای مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان و شرکت روناکی شار از اقلیم کردستان رسید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی کردستان در این جلسه، رویکرد دستگاه های استان از جمله شهرداری سنندج، راه و شهرسازی و اقتصاد و دارایی در فراهم کردن زمینه حضور سرمایه گذاران خارجی را قابل تقدیر دانست و این حضور را موجب رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال عنوان کرد.

حسین فیروزی با تاکید بر اینکه سرمایه گذار حق دارد از سرمایه گذاری خود سود ببرد، خاطرنشان کرد: این قرارداد پس از ۲ سال پیگیری و پس از کار کارشناسی به امضا رسیده و تلاش شده سود دو طرف در آن باشد.

وی در ادامه با ابراز خرسندی از حضور سرمایه گذار دیگری از اقلیم کردستان در استان کردستان ابراز امیدواری کرد سرمایه گذارانی از استان کردستان نیز در اقلیم سرمایه گذاری کنند و روند سرمایه گذاری دوطرف ادامه یابد.

گفتنی است این سومین سرمایه گذاری سرمایه گذاران اقلیم کردستان عراق در استان کردستان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز