استاندار یزد:

شهادت بهترین کارکنان پلیس نماد عزم جدی ناجا در امر مبارزه با موادمخدر است

۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۳:۳۸:۴۴
کد خبر: ۸۸۰۰۷۸
شهادت بهترین کارکنان پلیس نماد عزم جدی ناجا در امر مبارزه با موادمخدر است
استاندار یزد گفت: بارزترین نماد آنچه ناجا در عرصه مبارزه با موادمخدر متحمل می‌شود شهادت بهترین فرزندان ایران عزیز در این عرصه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، "محمدعلی طالبی" در جمع کارکنان پلیس شهرستان مهریز ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی ماموران پلیس در امر مبارزه با جرایم و برقراری امنیت در سطح جامعه خاطرنشان کرد: از جان گذشتگی، ایثار و فداکاری های ماموران پلیس در ماموریت های مختلف بسیار محسوس و چشمگیر است.

استاندار یزد ضمن اشاره به تعامل خوب پلیس استان یزد با مردم و سایر دستگاه های امنیتی افزود: یکی از عوامل اصلی یا اصلی ترین عامل امنیت پایدار، مشارکت مردم است که با اقدامات خوب پلیس یزد؛ شاهد این همدلی و مشارکت مردمی هستیم.

طالبی ضمن اشاره به ماموریت اخیر کارکنان پلیس یزد و مهریز و دستگیری اشرار و سوداگران مرگ، گفت: این عملیات نمونه ای از حضور جان فشانانه و ایثارگرانه پلیس در سطح جامعه بود.

این مقام مسئول افزود: به برکت ایثارگری ها‌ و فداکاری های نیروهای انتظامی و دیگر دستگاه های امنیتی، امروز ایران در صدر کشورهای جهان در حوزه مبارزه با موادمخدر قرار دارد.

استاندار یزد با بیان اینکه نیروی انتظامی در عرصه مقابله با موادمخدر اقدامات بسیار خوبی انجام داده‌، اظهار داشت: بارزترین نماد آنچه ناجا در عرصه مبارزه با موادمخدر متحمل می‌شود شهادت بهترین فرزندان ایران عزیز در این عرصه است.

عالی ترین مقام اجرایی استان یزد تصریح کرد: در شرایطی که دشمن نگاهش این است که امنیت نظام را که نقطه قوت کشور در منطقه است دستخوش چالش کند این مسئولیت سنگین تر می شود که با هوشیاری و انگیزه ای بالاتر در مقابله با توطئه های دشمنان بایستیم.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین "عبدالرضا محی الدینی" امام جمعه شهرستان مهریز نیز ضمن قدردانی از تلاش های مجاهدانه ماموران پلیس در امر مبارزه با اشرار و سوداگران مرگ، گفت: تلاش های مجاهدانه و بی وقفه کارکنان پلیس باعث شده تا هم اقتدار نظام در منطقه به همگان ثابت شود و هم اینکه آرامش مطلوبی در سطح جامعه حاکم شود.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس یزد در ماموریت های اخیر با فداکاری و ایثارگری جانشان را در کف دست گذاشته اند، خاطرنشان کرد: وقتی انسان نیتش خالص باشد و در مسیر الهی گام بردارد خدا هم به او کمک می کند.

امام جمعه شهرستان مهریز در خاتمه ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتدار کنونی نیروهای مسلح کشور خاطرنشان کرد: ان شاءالله خداوند توفیق فرماید پلیس درخصوص برقراری امنیت در سطح جامعه و مبارزه با اشرار و سوداگران مرگ به موفقیت های روز افزون و بیش از پیش دست یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز