امروز رخ داد؛

استاندار سمنان از مدیران تنبل خواست خودشان استعفا دهند

۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۵:۰۹:۵۳
کد خبر: ۸۸۰۱۷۵
استاندار سمنان از مدیران تنبل خواست خودشان استعفا دهند
استاندار سمنان گفت: مدیران بی‌تفاوت و تنبل در رفع مشکلات زیرساختی و عمرانی در صورت اجرا نکردن طرح پایش تصویری و دوربین‌های نظارتی در معابری شهری استان سمنان تا سه ماه آینده استعفا دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ علیرضا آشناگر روز شنبه در نشست کمیته بهره‌برداری از سامانه هوشمند نظارتی استان سمنان در سالن غدیر استانداری افزود: برخی از مسئولان استان سمنان با ساخت فیلم‌های کوتاه درصدد مستندسازی برای اجرای طرح‌های انجام نداده هستند.

وی خاطر نشان کرد: در استان سمنان رویکردهای بسیار عجیب از سوی برخی از مدیران شاهد هستیم و کار این افراد توجیه اقدام‌های انجام نشده و تنبلی کردن است.

استاندار سمنان تصریح کرد: مسئول اصلی در نصب دوربین‌های نظارتی و ترافیکی در شهرهای استان سمنان، فرمانداران هستند و باید هرچه سریع‌تر این طرح با استاندارد لازم در گام اجرایی قرار گیرد.

آشناگر اضافه کرد: در سال گذشته به محض ورود به سمنان، فرمانداران و شهرداران استان که اجرای این طرح از سوی آن ها در کمیته بهره‌برداری از سامانه هوشمند به تصویب رسید، گفتند تا یک‌ماه آینده دوربین‌های نظارتی و ترافیکی و مرکز پایش تصویری به بهره‌برداری می رسد اما تاکنون این طرح اجرا نشده است.

استاندار سمنان گفت: در سفر سال گذشته محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان سمنان برخی مسئولان گفتند که سمنان ظرفیت شهر نمونه هوشمند را دارد اما با مدیران تنبل این طرح محقق نمی‌شود.

آشناگر اضافه کرد: پشت گوش انداختن در اجرای طرح‌ها حد و نصابی دارد و باید ارایه خدمات بر اساس فناوری‌های روز کشور در سمنان انجام شود.

استاندار سمنان افزود: در صورت اجرا نشدن طرح‌ نصب دوربین نظارتی، ثبت تخلف و مرکز پایش ، مدیران مربوط از مسئولیت استعفا دهند.

با دستور علیرضا آشناگر استاندار سمنان، تا سه ماه آینده اجرای طرح پایش تصویری و نصب دوربین در معابری شهری مورد تصویب کمیته پایش تصویری استان سمنان، باید اجرا و تعیین تکلیف شود.

در چهارماهه گذشته ۹ نفر در سوانح رانندگی درون شهری جان باختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز