کارتونیست سنندجی موفق به کسب مقام اول جشنواره بین المللی اهدای خون شد

۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۰۹:۴۴:۰۰
کد خبر: ۸۸۱۹۰۳
کارتونیست سنندجی موفق به کسب مقام اول جشنواره بین المللی اهدای خون شد
ژاله یوسفی نژاد کارتونیست عضو خانه کاریکاتور حوزه هنری کردستان مقام اول سومین جشنواره بی المللی فرهنگی و هنری با موضوع «اهدای خون» که در تهران برگزار شد، را از آن خود کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛  درادامه موفقیت های هنرمندان خانه کاریکاتور حوزه هنری کردستان، ژاله یوسفی نژاد از هنرمندان عضو این خانه،  رتبه اول بخش کاریکاتور سومین جشنواره بین المللی فرهنگی و  هنری  با موضوع «اهدای خون»  که با شعار «دردها را در جهان درمان مبادابی شما»  برگزار شد را به خود اختصاص داد.

 این جشنواره با هدف تشویق به اهدای خون جهت کمک به نیازمندان در بخش های نقاشی، تصویرسازی، کاریکاتور و پوستر از ۶ تا ۹ مرداد برگزار شد.

ژاله یوسفی نژاد متولد ۱۳۶۶ در سنندج و فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک محیطی است، فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۹۰ آغازکرد و تاکنون آثار این هنرمند علاوه بر راهیابی به نمایشگاه های دهها جشنواره داخلی و خارجی معتبر، مقام سوم جشنواره سبک زندگی ایرانی، را نیز کسب کرده است.

چاپ بیش از۲۰ اثر تصویرسازی در هفته نامه سیروان، ۲ نمایشگاه انفرادی در دانشگاه و شرکت در نمایشگاه های جمعی دانشگاه، شرکت در نمایشگاهای گروهی کاریکاتور، راهیابی به نمایشگاه جشنواره انسان، جنگل، زندگی، راهیابی به نمایشگاه نفوذ، راهیابی به نمایشگاه جشنواره بانوان برزیل  و راهیابی به بخش منتخبین جشنواره با موضوع زن مصر و بخش فینال جشنواره کایت ایتالیا بخشی دیگر از موفقیت های این هنرمند محسوب می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز