غلامعلی سفید:

مجمع خیرین ازدواج یکی از نهادهای موثر و کمک کننده در امر ازدواج

۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۳:۵۸:۲۶
کد خبر: ۸۸۲۷۰۳
مجمع خیرین ازدواج یکی از نهادهای موثر و کمک کننده در امر ازدواج
رئیس شورای اسلامی شهر یزد و رئیس هیات مدیره مجمع خیرین ازدواج استان گفت: باید زمینه ازدواج آسان جوانان فراهم شود و مجمع خیرین ازدواج یکی از نهادهای موثر و کمک کننده در امر ازدواج است.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، «غلامعلی سفید» در جریان بازدید از نمایشگاه " ازدواج موفق ، خانواده شاد " که به مناسبت هفته ازدواج در یزد برپا شده است  با اشاره به این که مشکلات جوانان نسبت به دیگر اقشار جامعه فراوان‌تر است، اظهار کرد: جوانان بیش از مابقی جامعه از مشکلات رنج می‌برند اما محور و اصل مشکلات فعلی اجتماع ما خانواده است و مسائل دیگر پس از آن پا به میان می‌گذارند و باید برای رفع آن‌ها اقدام شود.

وی با بیان این که ازدواج جوانان امروزی باید ازدواج‌هایی راحت، پایدار، سازگار ومنتج به پیوندی با اختلافات کم و دور از طلاق شود، گفت: این مهم، نیازمند همت و تلاشی وسیع در سطح ملی است که از خانواده تا حکومت همگی باید در آن نقش داشته باشند.

این مسئول در ادامه، مجمع خیرین ازدواج را یکی از نهادهای موثر و کمک کننده در امر ازدواج برشمرد و گفت: این نهاد که در چند سال اخیر با کمک دولت و مردم در یزد شکل گرفته است، اقداماتی را در زمینه فراهم کردن مقدمات امر ازدواج، مشاوره‌های قبل و حین ازدواج و حتی حمایت‌های مالی از زوجین انجام می‌دهد.

رییس شورای اسلامی شهر یزد مشارکت این مجمع در زمینه پیگیری وام برای جوانان را مهم و از اقدامات راهگشای این نهادها خواند و گفت: البته هنوز یزد در ابتدای این راه هستیم و امیداواریم که  در این زمینه بتوانیم گام های بلندی را بردارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز