آغاز مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان پسر کشور در شهرکرد

۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۱۲:۵۱:۵۸
کد خبر: ۸۸۳۸۱۶
آغاز مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان پسر کشور در شهرکرد
رقابت سی و ششمین دوره مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه اول سراسر کشور روز دوشنبه همزمان با عید سعید قربان در شهرکرد آغاز شد.

به گزارش گروه استان های برنا؛ معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری گفت: در این دوره از مسابقات که در ۳ رشته پایه شنا، ژیمناستیک و دو و میدانی برگزار می شود از هر استان بیش از ۷۵۰ دانش آموز پسر مقطع متوسطه اول به رقابت می پردازند.

خدایار قاسم پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شرکت کنندگان در این رشته ها در ماده های مختلف به مدت ۳ روز با هم به رقابت می پردازند و در پایان تیم های برتر، نفرات برتر، تیم اخلاق معرفی می شوند.

وی با اشاره به شعار امسال مسابقات با عنوان "ورزشکار، دوستدار و حافظ محیط زیست " اظهار داشت: برای نخستین بار در مسابقات ورزش دانش آموزی کشور به تیم برتر در حوزه حفظ محیط زیست نیز کاپ محیط زیست اهدا می شود.

به گفته قاسم پور، در سی و ششمین دوره مسابقات پسران و سی امین دوره مسابقات قهرمانی ورزشی دانش آموزی دختران ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از دانش آموزان ، مربیان، سرپرستان، داوران، ناظران و عوامل اجرایی شرکت دارند.

وی گفت:این دوره از مسابقات از ۲۰ تیرماه تا ۳۰ تیرماه در مجموعه ورزشی شهدای دانش آموز شهرکرد و استخر شنای دانشگاه شهرکرد برگزار می شود.

استان چهارمحال و بختیاری با داشتن امکانات و تجیهزات ورزشی مناسب برای چهارمین سال پیاپی میزبان مسابقات قهرمانی دانش آموزان سراسر کشور است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز