افزایش ۳ درصدی تردد خودروها در جاده های استان/ آمار تلفات جاده ای ۳.۱ درصد کاهش یافت

۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۰۷:۵۹:۵۹
کد خبر: ۸۸۴۹۷۶
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی از افزایش ۳ درصدی تردد خودروها در جاده های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی ، اروجعلی علیزاده در جمع خبرنگاران گفت: در ۴ ماه امسال ۹۳ میلیون تردد خودرو در جاده های استان ثبت شده که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳ درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: به طور متوسط استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی در این مدت ۱۰ درصد کاهش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی اشاره نیست به آمار تلفات جاده ای استان تا ۲۲ مرداد داشت و اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ۲۴۷ هفت مورد تلفات جاده ای در سطح استان ثبت شده است که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۲۵۵ نفر بود و آمارهای موجود کاهش ۳.۱ درصدی تلفات جاده ای استان را نشان می دهد.

وی اصلی ترین عامل تصادفات جاده ای را مسائل انسانی عنوان کرد و گفت: عامل انسانی حدود ۷ درصد تصادفات جاده ای را به خود اختصاص داده است و در این بین ۱۰ تا ۱۵ درصد مربوط به مسائل شد و ۱۰ تا ۱۵ درصد نیز مسائل اقلیمی و خودروهایی را شامل می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی پس از شناسایی ۶۳ نقطه حادثه خیز در سطح استان خبر داد و گفت : به منظور اصلاح مسیرهای استان اقدام به راه اندازی راهداری محوری کردیم که در این طرح ۴۶۶ دستگاه سنگین و نیمه سنگین راهداری در راههای شریانی و روستایی به کار گرفته شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز