استاندار کردستان:

میز محاکمه در انتظار مطرح کنندگان موضوع فساد اداری در کردستان/ از حیثیت مردم و مدیران استان دفاع خواهم کرد

۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۴:۳۳:۳۴
کد خبر: ۸۸۶۴۴۴
استاندار کردستان با بیان اینکه وجود فساد اداری در کردستان کذب محض است، گفت: کسانی که این موضوع را مطرح کرده اند به زودی به پای میز محاکمه خواهند آمد و من از حیثیت مردم و مدیران استان دفاع خواهم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ بهمن مرادنیا در جلسه شورای اداری استان کردستان که در سالن جلسات سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان برگزار شد، گفت: مطرح شدن خبر کردستان رتبه اول فساد اداری را دارد یک دروغ بزرگ است و نباید آن را بپذیرفت.

استاندار کردستان عنوان کرد: در جلسه شورای اداری که با حضور آیت الله رئیسی در سنندج برگزار شد بنده از رئیس دستگاه قضا درخواست کردم که در دستگاه های نظارتی برای روشن شدن این موضوع کمک کنند در حالی که تعدادی از رسانه ها با تیتر دستور رئیس قوه قضائیه برای پیگیری فساد اداری در کردستان به این موضوع دامن زدند.

او افزود:  من اگر به مدیران استان اعتماد نداشتم موضوع را مطرح نمی کردم؛ اطمینان دارم مدیران کردستان پاک دست هستند. 

مرادنیا با یادآوری اینکه یکی از خواسته های همیشگی مردم استان، استفاده از فرزندان استان در مناسب مدیریتی بوده، اذعان داشت: این دوستان می خواهند این پیام را بدهند که فرزندان استان، توان مدیریت ندارند؛ و این جفا به مردم کردستان است.

استاندار کردستان، در ادامه اظهار داشت: پشت اینها افرادی هستند که مطالباتی داشته اند و برآورده نشده و دستشان از برخی جاها کوتاه شده و طی این دو سال دستشان از رانت و فساد مالی کوتاه شده است.

مرادنیا همچنین یادآور شد: من از آقای رئیسی خواستم که دستگاه های نظارتی به مردم گزارش دهند و قطعاً این گزارش ها به مردم داده خواهد شد و آنگاه افرادی که دروغ و شایعه پراکنی کرده اند رسوا خواهند شد.

وی با اذعان به اینکه کردستان کمترین آمار جرم را دارد، گفت: امروز اکثر مدیران کردستان از فرزندان استان هستند، آیا این مردمی که به دلایل شرعی حاضر به گرفتن وام نیستند، اهل فساد هستند؟چرا به مردم تهمت می زنند؟

مرادنیا تاکید کرد: من پیگیری خواهم کرد، و از حیثیت مردم و مدیران استان دفاع خواهم کرد و اینها روزی پای میز محاکمه خواهند آمد چون موضوع شخصی نیست بلکه پای مردم و مدیران استان در میان است. 

وی خاطرنشان کرد: به عنوان نماینده دولت موظف هستم از حیثیت استان دفاع کنم، از مدیران استان هم می خواهم سکوت نکنند و از حیثیت خود دفاع کنند.

استاندار کردستان همچنین گفت: این افراد نمی خواهند کردستان توسعه پیدا کند، یک روز به بهانه تورم، یک روز به بهانه فساد و هر روز به یک بهانه می خواهند فضای استان را ملتهب کنند. 

وی در پایان یادآوری کرد: اینها سیاه نمایی هایی است که افراد می کنند و پشت این افراد کسانی هستند که دستشان از جایی کوتاه شده و می خواهند اینگونه قهرمان شوند اما به قیمت نابودی استان تمام می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز