کمیجانی، رابط استان مرکزی در شورای سیاستگذاری اصلاحات کشور:

در انتخابات با هیچ گروه سیاسی غیراصلاح طلب ائتلاف نمی کنیم

۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۰:۴۸:۴۹
کد خبر: ۸۸۹۵۹۱
در انتخابات با هیچ گروه سیاسی غیراصلاح طلب ائتلاف نمی کنیم
اولین جلسه شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان استان مرکزی، با حضور اعضای شورای هماهنگی و نمایندگان احزاب استان مرکزی به ریاست کمیجانی، رابط استان مرکزی در شورای سیاست گذاری کشور، در اراک برگزار شد.

به گزارش برنا از اراک ، فرج کمیجانی در این جلسه با بیان اینکه وحدت میان تمام احزاب اصلاح طلب، هدف اصلی شورای سیاستگذاری است، گفت: در جلسه ای که با آقای خاتمی داشتیم ایشان تنها راه حل موفقیت جریان اصلاحات در انتخابات مجلس را حرکت ذیل شورای سیاستگذاری اصلاحات و بهره گیری از تمام توان نیروهای اصلاح طلب دانست.

کمیجانی تصریح کرد: در مسیر انتخابات با هیچ گروه سیاسی اصولگرا، اعتدالی و گروه های غیر اصلاح طلب ائتلاف نخواهیم کرد. و در انتخابات پیش رو به هیچ عنوان با حزب اعتدال و توسعه ائتلاف نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: اصل اساسی ما در انتخابات پیش رو، حضور اصلاح طلبان اصیل و باکیفیت است. بنابراین حضور اقلیتی اصلاح طلب با کیفیت در مجلس آتی اولویت دارد به حضور جمعیتی کثیر اما شبه اصلاح طلب و محافظه کار.

کمیجانی در خصوص ارتباط شورای همانگی و شورای سیاستگذاری در انتخابات پیش رو اظهار داشت: شورای هماهنگی کماکان به فعالیت خود ادامه خواهد داد و منافاتی میان برنامه های شورای هماهنگی و شورای سیاستگذاری نیست و جلسات هر دو شورا برگزار خواهد شد.

مغز شورای سیاستگذاری را شورای هماهنگی تشکیل خواهد داد اما در جهت فراگیری اندیشه و حرکت سیاسی، 14 الکترال به جمع شورا اضافه می شود که آنها نیز با پیشنهاد احزاب انتخاب خواهند شد.

 

نظر شما