فرماندار ساوه:

مسئولیت در نظام اسلامی امانت الهی است

۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۳:۵۴:۲۰
کد خبر: ۸۸۹۷۶۹
مسئولیت در نظام اسلامی امانت الهی است
معاون استاندار مرکزی و فرماندار ساوه گفت: تقویت همدلی و روحیه خدمت به مردم تکالیف مهم خادمان دولت است و مدیران دستگاه های اجرایی باید از هرگونه حاشیه و اختلافات جناحی و سیاسی بپرهیزند.

به گزارش برنا از اراک ، علی میرزایی در جمع مسئولان اجرایی شهرستان ساوه به مناسبت هفته دولت افزود:‌مسئولیت در نظام اسلامی امانت الهی است و باید با خدمت صادقانه و پاکدستی بهترین کارنامه از مدیران ارایه شود.

وی گفت: حلقه مدیریتی در نظام اسلامی سیستمی زنده و پویا است و اگر جایی ویروسی در آن رسوخ کند به سرعت آن را از بین می برد بنابراین انتظار این است که همیشه سلامت نفس در میان ارکان و مسئولان نظام به عنوان یک رویه عادی وجود داشته باشد.
میرزایی گفت: نظام اسلامی با کسی تعارف ندارد و هر  مسئولی که در چارچوب قوانین و ضوابط جاری رفتار نکند  مواخذه خواهد شد.
وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ماهیتی در ضد فساد دارد و با همدلی میان قوای سه گانه اراده جدی برای برخورد با مفسدان اقتصادی و اجتماعی ایجاد شده است.
فرماندار ساوه ادامه داد: دستگاه های امنیتی و انتظامی کشور در اوج اقتدار هستند و با بدخواهان خارجی و داخلی از جمله تجزیه طلبان و کسانی که قصد دارند حاکمیت ملی ایران را از هم گسیخته کنند، مقابله جدی می کنند.
میرزایی گفت: حاکمیت ملی ایران در اوج انسجام است و این مهم در وقایع مختلف از جمله بحران های سیل و زلزله نمایان شد.
وی گفت: نیروهای انتظامی، سپاه، ارتش، بسیج و سربازان گمنام امام زمان امینت کشور را به خوبی تامین کرده اندو همه باید قدردان آنان باشند.

معاون استاندار مرکزی گفت: در حوزه مدیریت شهری نیز تعامل شورا و شهرداری موجب شده که طرح های بزرگ و خدمات درخوری  برای شهروندان رقم بخورد و کمربندی ساوه با ۱۱ کیلومتر طول به عنوان یکی از بزرگترین طرح های شهری در سطح استان نمونه ای از این خدمات است.

میرزایی تاکید کرد: مسئولان با تمرکز بر روی انجام وظایف خود و رسیدگی به امور مردم باید از حاشیه های سیاسی بپرهیزند و این مهم در آستانه انتخابات اهمیت زیادی دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز