استاندار یزد:

تبلور فعالیت پلیس در سطح جامعه نماد فعالیت نظام است

۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۰:۵۶:۰۱
کد خبر: ۸۹۰۱۷۱
تبلور فعالیت پلیس در سطح جامعه نماد فعالیت نظام است
استاندار یزد گفت: تبلور فعالیت پلیس در سطح جامعه نماد فعالیت نظام و ناجا در ارتقاء اعتماد عمومی و افزایش سرمایه اجتماعی بسیار تاثیرگذار است.

"به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، محمدعلی طالبی" در دیدار فرمانده انتظامی استان یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای عرصه نظم و امنیت، اظهار داشت: تلاش ها و مجاهدت های کارکنان پلیس در برقراری امنیت مطلوب در سطح استان جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی که تحت رهبری مقام معظم رهبری قرار دارد هیچ خط فاصله ای بین ارکان مختلف نظام وجود ندارد گفت: این همدلی، همراهی و حضور در کنار یکدیگر به تقویت تعاملات کمک می کند و باعث خواهد شد مردم جامعه نیز از این موضوع اظهار رضایت و خشنودی کنند.

طالبی ، ضمن اشاره به ارتباط خوب پلیس با دیگر بخش ها و دستگاه های مسئول در سطح جامعه، خاطرنشان کرد: تعاملات خوب پلیس با سایر دستگاه های دولتی باعث هماهنگی بیشتر در جهت افزایش امنیت و آرامش شهروندان شده است.

وی با بیان اینکه نگاه مردم و مسئولان کشور به یزد به عنوان استانی امن است تصریح کرد: همه ما مسئولیت داریم در جهت صیانت از این نگاه و ارتقاء شاخص های امنیتی استان تلاش کنیم و اجازه ندهیم این امنیت خدشه دار شود.

عالی ترین مقام اجرایی استان یزد با بیان اینکه فعالیت های نیروی انتظامی در سطح جامعه مشهود است گفت: تبلور فعالیت پلیس در سطح جامعه نماد فعالیت نظام و ناجا در ارتقاء اعتماد عمومی بسیار تاثیرگذار است.

طالبی ، لازمه ارتقای سرمایه اجتماعی را ارتباط موثر با مردم دانست و گفت: خوشبختانه امروز رویکردهای خوبی را در ناجا در خصوص ارتباط با مردم و افزایش مشارکت مردمی شاهد هستیم.

استاندار یزد در خاتمه با بیان اینکه با جدیت پیگیر طرح های پلیسی در سطح جامعه هستیم تصریح کرد: امیدواریم دیگر دستگاه ها از ارتباط خوب و سازنده ای که بین پلیس و مردم وجود دارد استفاده کرده و در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

کشف بیش از 15 تن مواد افیونی در یزد

همچنین در این دیدار سردار "محمدرضا میرحیدری" فرمانده انتظامی استان یزد ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اظهار داشت: امروز و در شرایط اقتصادی سخت، پلیس یزد در راستای پشتیبانی و هم افزایی بیش از پیش با دستگاه های دولتی در جهت رفع مشکلات مردم اعلام آمادگی می کند.

میرحیدری ضمن اشاره به وضعیت امنیتی استان یزد در حوزه های مختلف خاطرنشان کرد: با تلاش ماموران پلیس استان شاهد کاهش 8 درصدی سرقت منزل، 20 درصدی سرقت خودرو و 15 درصدی سرقت احشام هستیم.

وی تصریح کرد: همچنین با تلاش ها و مجاهدت های ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 15 تن انواع موادمخدر از سوداگران مرگ کشف و باندهای بزرگ وارد کننده موادافیونی نیز منهدم شده است.

فرمانده انتظامی استان یزد در خاتمه افزود: بحمدالله با همدلی و حمایت های خوب دستگاه قضا شاهد وضعیت امنیتی مطلوبی در سطح استان یزد هستیم.*

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز