فرمانده انتظامی استان مرکزی؛

طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ۶۱ نقطه شهرستان اراک اجرا شد

۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۶:۲۱:۵۲
کد خبر: ۸۹۱۴۳۰
طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ۶۱ نقطه شهرستان اراک اجرا شد
فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: ۱۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در نخستین مرحله اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی(ظفر) در شهرستان اراک کشف و ضبط شد.

به گزارش برنا از اراک ، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی در جمع اصحاب رسانه افزود: این کالاها در مدت پنج روز اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با انجام اقدامات اطلاعاتی، انتظامی و ایجاد ایست و بازرسی در نقاط مختلف شهرستان اراک کشف و ضبط شده است.

وی ادامه داد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ۶۱ نقطه شهرستان اراک اجرا شد و در مدت پنج روز  ۲۸ دستگاه موتور سیکلت و انواع خودروهای متخلف در حوزه عملیات های انتظامی و ترافیکی متوقف شده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: ۵۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این طرح کشف شده و ۶۸ نفر سارق در مناطق مختلف شهرستان اراک دستگیر شده است.

سرهنگ شهرستانی گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی(ظفر) برای نخستین بار در شهرستان اراک اجرا شده و اجرای آن در راستای افزایش آرامش و امنیتی عمومی استان مرکزی در تمامی شهرستان استان در دستور کار نیروی انتظامی استان قرار دارد.

وی اظهار داشت: این طرح با هدف پاکسازی نقاط آلوده شهرستان اراک در ابعاد مختلف اطلاعاتی، انتظامی، امنیتی و ترافیکی و با بهره گیری از تمامی ظرفیت های پلیس استان مرکزی شامل پلیس در شهرستان اراک اجرایی شده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: این طرح در ابعاد مختلف شناسایی و دستگیری سارقان، باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر و موضوعات ترافیکی در سطح شهرستان اراک اجرایی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز