مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

۶۵ خانه ورزش روستایی در استان تجهیز شده است

۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۴:۴۹:۴۵
کد خبر: ۸۹۲۶۲۵
۶۵ خانه ورزش روستایی در استان تجهیز شده است
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: ۶۵ خانه ورزش روستایی استان امسال تجهیز شده و در سال گذشته نیز ۱۰۳ خانه ورزش روستایی با همکاری دفتر روستایی و امور شوراهای استانداری مرکزی تجهیز و در اختیار روستائیان قرار گرفت.

به گزارش برنا از اراک  ، عابد حقدادی در حاشیه تجهیز خانه های ورزش روستایی ،  اعتبار هزینه شده برای هر یک از این خانه های روستایی را ۱۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: تا پایان برنامه ششم توسعه بیش از ۴۰۰ روستای استان مرکزی از خانه ورزش روستایی بهره مند می شوند.

وی ادامه داد: تجهیز خانه های ورزش روستایی با همکاری وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی انجام می شود که استان مرکزی در این امر مهم پیشتاز دیگر استان ها است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان کرد: توجه و توسعه ورزش در مناطق کمتر برخوردار نظیر روستاها عاملی مهم در راستای ایجاد عدالت در توزیع سرانه‌های ورزش است و علاوه بر این نیروی جوان و استعدادهای ورزشی بسیاری در روستاهای کشور نهفته است که نیازمند توجه، کشف و پرورش هستند.

حقدادی افزود: میدان دادن به این سرمایه‌های انسانی و ورزشی می‌تواند برای کشور افتخارات ارزنده به ارمغان آورد و ضمن اینکه روستاها موتورهای تولید و امنیت غذایی در کشور هستند، وظیفه سنگینی در تقویت سلامت و تندرستی روستائیان بر عهده مسئولان است که باید جدی گرفته شود.

وی افزود: در طرح تجهیز خانه های ورزش روستایی ساختمان و ابنیه ای ساخته نمی شود و با بهره گیری از اماکن غیر فعال و بدون استفاده و پس از مرمت نسبی، این اماکن به شورای اسلامی روستا ها و دهیاری ها تحویل می‌شوند تا براساس مسئولیت خود، اداره خانه های ورزش را به عهده بگیرند و خدمات ورزشی لازم را، برای جوانان و نوجوانان روستا مهیا کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز