مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان:

بیش از ۱۲ میلیون لیتر نفت سفید به روستاهای کردستان ارسال شد

۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۳:۰۶:۰۹
کد خبر: ۸۹۵۲۳۳
بیش از ۱۲ میلیون لیتر نفت سفید به روستاهای کردستان ارسال شد
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: در پنج ماه منتهی به مرداد امسال ۱۲ میلیون و ۷۴۰ هزار لیتر نفت سفید برای مصرف به روستاهای این استان ارسال و ذخیره شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ عبدالله گیتی‌ منش پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به شرایط جغرافیایی و کوهستانی بودن استان عملیات ارسال و ذخیره‌سازی نفت سفید مورد نیاز خانوارهای استان از ابتدای خرداد آغاز شده و اکنون نیز ادامه دارد.

وی از وجود ۲۷ هزار خانوار استفاده‌کننده از نفت سفید به عنوان سوخت زمستانی در استان خبر داد و افزود: برای ارائه خدمات مطلوب به روستائیان و تحقق حقوق شهروندی عملیات توزیع نفت سفید در روستاهای دیواندره و بیجار به صورت الکترونیکی انجام و استفاده از کالابرگ حذف شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان سپس به مباحث کشاورزی این دو شهرستان و قابلیت‌های صنعتی آنها اشاره کرد و یادآور شد: از ابتدای امسال تا پایان مرداد در بخش کشاورزی بیجار و دیواندره بیش از ۲۷ میلیون لیتر نفتگاز تامین و توزیع شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۶ درصد افزایش داشت.

گیتی‌منش از اجرای برنامه لزوم استفاده از کارت سوخت شخصی توسط شهروندان در مجاری عرضه سوخت نیز خبر داد و خواستار همکاری فرمانداران با شرکت نفت منطقه برای فرهنگ سازی استفاده از کارت هوشمند سوخت شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز