معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان مطرح کرد؛

لزوم راه‌اندازی سامانه‌های الکترونیک

۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۲:۵۴:۱۵
کد خبر: ۸۹۸۰۵۴
لزوم راه‌اندازی سامانه‌های الکترونیک
حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در آیین افتتاح خانه بهداشت روستای آهوانو دامغان اظهار کرد:‌ در جهت خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به مردم، این خانه بهداشت به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در آیین افتتاح خانه بهداشت روستای آهوانو دامغان تصریح کرد: امیدواریم مسیری که مسؤولان بهداشت و سلامت در جامعه انتخاب کردند، در جهت خدمت صادقانه به مردم ادامه‌دار باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اضافه کرد: شعار پیشگیری بهتر از درمان است، یکی از مواردی است که در جامعه تسری پیدا کرده و وجود این‌گونه خانه‌های بهداشت در تحقق این مهم امری بسیار مطلوب و ضروری است.

خجسته‌پور اضافه کرد: امیدواریم ارتباط دوسویه و تعامل بین مردم و مسؤولان سلامت بیش از پیش برقرار باشد و توسعه و تقویت پیدا کند.

وی تصریح کرد: سطح خدماتی که مردم از این مراکز می‌گیرند، نشان از افزایش تعامل دوسویه این عزیزان با مسؤولان دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: باید تلاش کنیم تا بتوانیم در مناطق روستایی و این‌گونه خانه‌های بهداشت، در راستای افزایش رضایتمندی مردم، حضور پزشکان و متخصصان را افزایش دهیم.

خجسته‌پور گفت: راه‌اندازی سامانه‌های الکترونیک یکی از خدمات بسیار مطلوب است که از طریق این سامانه‌ها می‌توان نوع رضایتمندی مردم بعد از دریافت خدمات را ارزیابی کرده و تلاش خود را مضاعف کنیم تا این رضایتمندی به حد اعلی برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز