توجه به سبک زندگی عشایری در جشنواره ملی ایل سنگسر

۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۲:۳۵:۳۴
کد خبر: ۸۹۸۵۴۸
توجه به سبک زندگی عشایری در جشنواره ملی ایل سنگسر
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تصریح کرد: سبک زندگی عشایری و ویژگی‌های خاص آن، باید در برگزاری این جشنواره موردتوجه ویژه قرار گیرد و در ارائه غذاها نیز از غذاهای محلی این ایل و همچنین برای اسکان نیز در صورت امکان از سیاه‌چادر استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ خجسته‌پور عنوان کرد: باید از تجربه متخصصان امر و همچنین برگزارکنندگان جشنواره‌های این‌چنینی در استان‌های هم‌جوار، برای رفع نواقص و کمبودها استفاده کرد.

وی گفت: باید از روش‌های سنتی ازجمله بیلبورد و پرتابل، نشریات و روزنامه‌ها و همچنین ظرفیت‌های جدید چون فضای مجازی، برای اطلاع‌رسانی این امر بزرگ به‌صورت ویژه استفاده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تأکید کرد: از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان‌های دخیل در برگزاری این جشنواره به‌صورت مطلوب استفاده شود و حضور گروه‌های آئینی از عشایر استان‌های هم‌جوار می‌تواند در برگزاری هرچه بهتر این جشنواره بسیار مؤثر واقع شود.

خجسته‌پور ادامه داد: استاندار سمنان نیز تأکید دارد که از تمام توان و ظرفیت‌های موجود در این استان برای برگزاری هرچه بهتر جشنواره ملی ایل سنگسر استفاده شود.

وی افزود: استان سمنان از ظرفیت مسافران و گردشگران بسیار زیادی برخوردار است که باید با شناساندن و معرفی جاذبه‌های استان، ماندگاری این افراد را افزایش دهیم که برگزاری چنین جشنواره‌هایی در تحقق این امر می‌تواند بسیار مفید باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی به‌صورت تمام‌قد برای توسعه محور گردشگری این استان پای‌کار خواهند بود، تصریح کرد: متقابلاً مردم استان سمنان و کسانی‌ که در این جشنواره شرکت می‌کنند، نیز می‌توانند از ظرفیت‌های گردشگری استان‌های هم‌جوار اطلاع پیدا کنند.

خجسته‌پور خاطرنشان کرد: از ظرفیت و توان بخش خصوصی و فعالان گردشگری استان سمنان در برگزاری هرچه بهتر جشنواره ملی ایل سنگسر استفاده شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز