استاندار مرکزی:

وجود خودروهای قاچاق‌ اختلال در امور اقتصادی کشور ایجاد می‌کند

۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۴:۰۹:۵۳
کد خبر: ۸۹۸۶۲۸
وجود خودروهای قاچاق‌ اختلال در امور اقتصادی کشور ایجاد می‌کند
استاندار مرکزی گفت: همکاری و هماهنگی بین استانی برای مقابله با قاچاق کالا و افزایش نظارت برتردد جاده‌ای نیازمند تقویت است.

به گزارش برنا از اراک ، سید علی آقازاده در نشست مشترک کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان‌های مرکزی و لرستان در اراک افزود: هم‌افزایی توان کارشناسی و تصمیم سازی در برنامه‌های مبارزه با قاچاق کالا امری ضروری است.

وی اظهار داشت: ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیاست  وحدت‌رویه‌ را در سراسر کشور اجرا می‌کند و وجود خودروهای قاچاق‌ هم اختلال در امور اقتصادی کشور ایجاد می‌کند و هم جان و مال مردم را به خطر می‌اندازد.

استاندار مرکزی گفت: رفتار رانندگان خودروهای قاچاق‌ در جاده‌ها بی‌رحمانه است هرچند آنان مسلح نیستند اما تردد پرشتاب آنان برای عبور سریع از جاده‌ها منجر به تصادف‌های دلخراش می‌شود.

آقازاده افزود: امکان به صفر رسانی پدیده قاچاق وجود ندارد و با ممنوعیت ورود یک‌هزار و ۲۰۰ کالا و افزایش نرخ بیکاری، افزایش پدیده قاچاق اجتناب‌ناپذیر است.

وی اظهار داشت: استان‌های مرکزی و لرستان در قلب کشور و در مسیر کریدور اصلی شمال به جنوب از پدیده قاچاق رنج می‌برند و نیاز است در سایه هم‌افزایی امکانات و برنامه‌ها  کمیسیون مشترکی را در راستای مبارزه با کالای غیرمجاز داشته باشند.

استاندار مرکزی گفت: موضوع خودروهای حامل قاچاق در استان‌های مرکزی و لرستان باید در دبیرخانه‌ مشترکی با انجام امور کارشناسی و بررسی معضلات دنبال شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز