معاون عمرانی استاندار کردستان:

کردستان رتبه اول بیمه اجتماعی روستاییان را دارد

۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۱:۵۶:۴۶
کد خبر: ۸۹۹۹۹۰
کردستان رتبه اول بیمه اجتماعی روستاییان را دارد
معاون عمرانی استاندار کردستان گفت: صندوق بیمه روستاییان، کشاورزان و عشایر استان کردستان با ۱۸۰ هزار نفر تحت پوشش، در سال ۹۷ رتبه اول را در بین تمامی استان های کشور از لحاظ جذب و تحت پوشش قرار دادن واجدین شرایط، کسب کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ شهرام ملکی در دومین جلسه ستاد راهبردی توسعه بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر استان، گفت: توجه به روستاییان به عنوان یکی از اقشار مولد جامعه، از جمله سیاست های نظام است که دولت تلاش دارد از طریق بیمه اجتماعی روستاییان، از این قشر حمایت کند. 

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در کردستان، افزود: در راستای جذب حداکثری واجدین شرایط بهره مندی از بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر، تلاش داریم با آموزش و از طریق کارگزاران این بیمه، روستاییان را تشویق کنیم تا خود را تحت پوشش قرار دهند. 

ملکی در ادامه از رئیس هیات مدیره صندوق بیمه روستاییان، کشاورزان و عشایر کشور خواست، راهکاری اتخاذ شود تا حق بیمه افراد واجد شرایطی که واقعاً توان مالی پرداخت سهم خود را ندارند، توسط دولت پرداخت شود. 

شایان ذکر است، صندوق بیمه روستاییان، کشاورزان و عشایر استان کردستان با ۱۸۰ هزار نفر تحت پوشش، در سال ۹۷ رتبه اول را در بین تمامی استان های کشور از لحاظ جذب و تحت پوشش قرار دادن واجدین شرایط، کسب کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز