جانشین فرمانده انتظامی کردستان:

افزایش ۶۶ درصدی کشفیات مواد مخدر/دستگیری بیش از هزار نفر خرده و عمده فروش

۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۱:۵۱:۰۴
کد خبر: ۹۰۰۰۰۷
افزایش ۶۶ درصدی کشفیات مواد مخدر/دستگیری بیش از هزار نفر خرده  و عمده فروش
جانشین فرمانده انتظامی کردستان گفت: از ابتدا سال جاری بیش از یک هزار نفر عمده و خرده فروش با 770 کیلوگرم مواد مخدر در کردستان دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ سرهنگ عباس مسعودی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران استان کردستان، اظهار داشت: هر ساله در آستانه بازگشایی مدارس در راستای حفظ امنیت دانش آموزان و همچنین حفظ آرامش خانواده ها این طرح به اجرا در می آید که در ابتدا اطراف مراکز آموزشی از حضور معتادان پاکسازی شده و در نهایت معتادان سطح شهر جمع آوری شده و به مراجع قضایی معرفی می شوند.

وی با بیان اینکه این طرح از امروز آغاز شده و تا پایان فعالیت مدارس ادامه خواهد داشت، افزود: معتادان پس از دستگیری به کمپ های ترک اعتیاد سطح استان فرستاده می شوند و انتظار داریم ارگان های مرتبط در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند و زیرساخت های نگهداری از این افراد را فراهم کنند.

جانشین فرمانده انتظامی کردستان ادامه داد: بدون همکاری سازمان هایی که متولی نگهداری از این افراد هستند نمی توان کاری از پیش برد و اگر ما بخواهیم آنان را جمع آوری کنیم و پس از آن به دلیل نبود زیرساخت از نگهداری آنان سرباز زنیم کاری از پیش نمی رود.

سرهنگ مسعودی با اشاره به اینکه ۱۸۰ معتاد متجاهر شناسایی شده در سطح استان کردستان داریم، یادآور شد: در کنار اجرای این طرح، طرح برخورد با خرده فروشان و عمده فروشان نیز اجرا می شود.

وی با بیان اینکه میزان کشفیات مواد مخدر در کردستان از ابتدای سال جاری تا کنون ۶۶ درصد افزایش داشته است، بیان کرد: از ابتدای سال ۷۷۰ کیلوگرم انواع مواد مختلف کشف شده که بیشترین آنها از نوع تریاک بوده است.

جانشین فرمانده انتظامی کردستان گفت: همچنین در این رابطه هزار و ۷۵۴ نفر خرده فروش و عمده فروش مواد مخدر دستگیر شده اند که به مراجع قضایی تحویل داده شده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز