مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

تلاش شده نگاه ویژه ای به رقابت های جام خوشه چین شود / استان مرکزی میزبان منطقه ای جام خوشه چین است

۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۰:۱۷
کد خبر: ۹۰۱۳۳۰
تلاش شده نگاه ویژه ای به رقابت های جام خوشه چین شود / استان مرکزی میزبان منطقه ای  جام خوشه چین است
مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: یکی از سیاست های دولت تدبیر و امید ایجاد فرصت برای شکوفا شدن استعدادهای ورزشی در همه منطق کشور بخصوص مناطق کمتر توسعه یافته است. بر اساس دستور العمل وزارت ورزش و جوانان مبنی بر برگزاری رقابت های ورزشی روستائیان تحت عنوان جام خوشه چین، این رقابت ها به صورت بخش، شهرستان و در نهایت استان با همکاری بخشداری های استان، هیات ورزش های روستایی، بازیهای بومی و محلی استان و دهیاری ها در اکثر روستاهای استان برگزار می شود.

به گزارش برنا از اراک ، عابد حقدادی  در گفتگوی اختصاصی با برنا  افزود: از آنجایی که بخش قابل توجه ای از جمعیبت استان مرکزی را جامعه  روستایی تشکیل می دهند ، تلاش شده نگاه ویژه ای به این رویداد مهم شود ،  تا ضمن ایجاد نشاط و شادابی میان  آنها  استعدادیابی نیز  آغاز شود.

وی  یادآور شد: فوتسال، والیبال، طناب کشی، هفت سنگ، دومیدانی و چوب کشی از رشته های برگزار شده در جام خوشه چین  است .

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در دو بخش  برگزارمی شود  افزود: مسابقات در بخش آقایان و بانوان  به صورت متمرکز در شهرستانهای استان  برگزار گردید.

حقدادی در ادامه گفت: منتخبان شهرستانی به رقابت های کشوری راه پیدا می کنند که استان مرکزی میزبانی منطقه ای این رقابت ها را برعهده دارد.

وی در پایان اظهار داشت: از پنج استان کشور و در رشته های مختلف به استان مرکزی سفر می کنند و با یکدیگر به  رقابت  می پردازند.

 خبرنگار:شایسته سلامی 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز