استاندار خبرداد:

استان مرکزی با بخاری نفتی و مدرسه های خشت و گلی خداحافظی کرد

۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۲:۰۲:۲۰
کد خبر: ۹۰۱۸۲۰
استان مرکزی با بخاری نفتی و مدرسه های خشت و گلی خداحافظی کرد
استاندار مرکزی استان گفت: سامانه گرمایشی یک‌هزار کلاس درس معادل ۱۴ درصد مجموع کلاس‌های مدارس استان در سال ۹۲ بخاری نفتی بود که در راستای ایمن‌سازی محیط‌های آموزشی، سیستم گرمایشی آن‌ها گازی شده و امید است در آینده نزدیک این فضاها به سامانه های گرمایشی استاندارد تجهیز شوند.

به گزارش برنا از اراک ، سید علی آقازاده در آیین بازگشایی مدارس استان مرکزی  افزود:  پنج مدرسه خشت و گلی سال گذشته در استان مرکزی وجود داشت که بخشی از این مدارس با فضاهای استاندارد جایگزین شده و بقیه که غی فعال و فاقد دانش‌آموز بودند، تخریب شدند.

وی ادامه داد: استان مرکزی از جمله مناطق کشور است که در آن مدرسه خشت و گلی وجود ندارد.

استاندار مرکزی گفت: برابر استانداردهای آموزش و پرورش ، نظام تعلیم و تربیت در استان مرکزی با کمبود سه هزار نیروی انسانی مواجه است و این استان با وجود قرار گرفتن در مرکز کشور از جمله مناطق کمتر برخوردار از نظر نیروی انسانی در آموزش و پرورش به شمار می‌رود.

آقازاده اظهار داشت: کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش استان مرکزی افزایش فشار به سایر فرهنگیان استان را به همراه دارد.

وی ادامه داد: ۵۷۰ هزار کلاس درس در ۱۱۰ هزار واحد آموزشی در کشور وجود دارد و اداره این فضاها نیازمند یک میلیون نیروی انسانی است.

استاندار مرکزی افزود: این استان ۱۱ هزار کلاس درسدر قالب ۲ هزار واحد آموزشی دارد.

آقازاده خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان کشور با وجود تمامی  کمبودها وتحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه کشور همواره در تمامی المپیادها و مسابقات علمی در زمره ۱۰ کشور برتر جهان بوده‌اند.

وی ادامه داد: جوانان ایران اسلامی در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس پشت سر ولایت فقیه در برابر توطئه دشمنان ایستاده‌اند و در تمامی صحنه‌ها حضور فعال داشته‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز