شهردار سنندج:

تحول خوبی در آتش نشانی سنندج انجام گرفته است

۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۴:۲۸:۳۰
کد خبر: ۹۰۴۶۶۸
تحول خوبی در آتش نشانی سنندج انجام گرفته است
شهردار سنندج گفت: طی یک سال اخیر تحول خوبی در حوزه آتش نشانی چه از لحاظ تجهیزات و امکانات و چه از نظر نیروی انسانی شکل گرفته که می تواند منشا خدمات ارزنده تری به همشهریان باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ حشمت الله صیدی ظهر یکشنبه در مراسم گرامیداشت روز ملی آتش نشان که در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: همیشه باید قدردان از خود گذشتگی، جان فشانی، شجاعت و شهامت آتش نشانانی باشیم که با ایثار جان خود را به خطر انداخته تا ایمنی و آرامش را برای شهروندان ایجاد کرده و جان دیگری را نجات دهند.

وی افزود: اگر آتش نشانان عشق، باور و اعتقاد به کار خود نداشته باشند نمی توانند در عملیات هایی که ممکن از برای نجات جان یک نفر دیگر جان خودشان به خطر بیافتد، حضور یابند.

شهردار سنندج ادامه داد: خوشبختانه در طی یک سال اخیر تحول خوبی در حوزه آتش نشانی چه از لحاظ تجهیزات و امکانات و چه از نظر نیروی انسانی شکل گرفته که می تواند منشا خدمات ارزنده تری به همشهریان باشد.

وی در خصوص گله مندی تعدادی از آتش نشانان بازنشسته در رابطه با عدم پرداخت سنوات و حقوق و مزایای دوران خدمتی خود، بیان کرد: خوشبختانه تمامی این موارد برای افرادی که تا سال ۹۷ بازنشست شده اند پرداخت شده و تنها کسانی که در سال جاری بازنشسته شده اند باقیمانده اند که در دستور پرداخت قرار گرفته و سعی می شود طی چند ماه آینده پرداخت شود.

گفتنی است در پایان این مراسم از تعدادی از آتش نشانان نمونه سنندج، بازنشستگان این حوزه و همچنین مختار آریا فر آتش نشان سنندجی که چند روز قبل مسیر سنندج - تهران را به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان با دوچرخه رکاب زده بود، تجلیل به عمل آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز