مدیر شهرداری منطقه سه سنندج خبر داد :

عملیات احداث پیاده رو بلوار ۲۴ متری کمربندی آبیدر آغاز شد

۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۰:۰۱:۲۶
کد خبر: ۹۰۵۵۷۲
عملیات احداث پیاده رو بلوار ۲۴ متری کمربندی آبیدر آغاز شد
مدیر شهرداری سنندج از آغاز عملیات احداث پیاده رو بلوار 24 متری کمربندی آبیدر خبر داد و گفت: طول احداث این پیاده رو یک کیلومتر و عرض آن 3.5 متر است.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ فواد کریمی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: یکی از طرحهای عمرانی شهری در راستای کاهش و روانسازی ترافیک که در حوزه شهرداری منطقه سه در حال اجرا است پروژه بلوار 24 متری کمربندی آبیدر است.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج اظهار داشت : این پروژه از مسیر سه راهی تکیه وچمن تا میدان حجاب به طول یک کیلومتر و عرض 24 متر در حال اجرا است.

او گفت : این پروژه عمران شهری دارای دو لاین سواره رو بوده و در دو طرف این طرح لاین دوچرخه و احداث پیاده رو توسط این شهرداری در حال اجرا است.

کریمی از آغاز عملیات احداث پیاده رو  پروژه بلوار 24 متری کمربندی آبیدر خبر داد و گفت : طول احداث این پیاده رو یک کیلومتر و عرض آن 3.5 متر است.

مدیر شهرداری منطقه سه اعلام کرد: کف فرش به متراژ 3400 متر مربع ، سنگفرش با سنگ پیرتاج به متراژ 500 متر مربع ،جدول گذاری بصورت تک به طول یک کیلومتر  واجرای دیوار چینی با سنگ لاشه حدود 400 متر مکعب از جمله اقدامات عمرانی در راستای احداث وساماندهی پیاده رو بلوار 24 متری آبیدر است.

کریمی عنوان کرد: پس از اتمام عملیات احداث و کف فرش پیاده رو این بلوار عملیات نصب پایه روشنایی ، مبلمان پارکی و سطل زباله هم در این مسیر نصب خواهد شد.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج عنوان کرد : در راستای ایجاد فضای سبز در این مسیر عملیات نهال کاری بلوار وپیاده رو احداثی هم اجرا خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز