معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی در سمنان گفت:

افزایش ۳۰ درصدی ورود گردشگر خارجی به ایران

۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۲:۴۰:۳۹
کد خبر: ۹۰۵۶۸۲
افزایش ۳۰ درصدی ورود گردشگر خارجی به ایران
ورود چهار میلیون و 100 گردشگر خارجی به ایران در پنج ماهه نخست امسال ثبت شد که این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال 30 درصد افزایش دارد .

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی در سمنان گفت : این تعداد نسبت به شمار گردشگران خارجی دو سال گذشته ، افزایشی 80 درصدی دارد .
ولی تیموری با بیان اینکه در زمینه گردشگری داخلی نیز ، کشور پیشرفت های چشمگیری داشته افزود: در گردشگری داخلی به دنبال توزیع سفر در کشور هستیم و امسال سفر به 10 استان شمال غرب و غرب کشور جهشی چشمگیر داشت .
به گفته وی ، برنامه پاییزه و زمستانه گردشگری داخلی ، سفر به استان هایی است که آب و هوایی مطبوع در فصول سرد سال دارند.
تیموری همچنین با اشاره به افزایش ضریب ماندگاری گردشگران داخلی و خارجی در مقاصد سفر گفت : مشکل گردشگری خروجی از ایران هم که دغدغه هایی برای شرکت های ارائه دهنده خدمات مسافری خارج از ایران ایجاد کرده بود ، رفع شده است .
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی ، بازنگری در برنامه ملی توسعه گردشگری پس از 17 سال را یادآور شد و گفت : برای اجرای این طرح مشاوران بین المللی انتخاب شده اند و در سه ماهه آخر سال 2019 وارد فاز اجرایی می شود.
تیموری ، تعیین برند ملی  گردشگری و تدوین نظام جامع نظام گردشگری کشور را از برنامه های در دست اجرای وزارت میراث فرهنگی برشمرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز