عضو هیات‌مدیره بانک مسکن:

استان مرکزی در ساخت و تحویل واحدهای مسکن مهر پیشتاز است

۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۳:۲۰:۳۲
کد خبر: ۹۰۷۹۱۵
استان مرکزی در ساخت و تحویل واحدهای مسکن مهر پیشتاز است
عضو هیات‌مدیره بانک مسکن گفت: بیش از هشت میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکونی در نقاط مختلف کشور از محل اعتبارات این بانک ساخته و در اختیار اقشار مختلف جامعه قرار گرفته است.

به گزارش برنا از اراک ، جعفر آقاملایی  در آیین تودیع و معارفه رئیس شعب بانک مسکن استان مرکزی در اراک، افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بیش از ۱۴ میلیون واحد مسکونی در نقاط مختلف کشور ساخته شد که بانک مسکن در بیش از هشت میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مشارکت داشته است.

وی ادامه داد: بیش از ۸۰ سال از تاسیس بانک مسکن در کشور می‌گذرد اما، فعالیت این بانک در ۴۰ سال بعد از انقلاب به هیچ‌عنوان قابل قیاس با پیش از انقلاب نیست چرا کهمشارکت در ایجاد یک میلیون واحد مسکونی را پس از انقلاب در کارنامه دارد.

عضو هیات‌مدیره بانک مسکن بیان کرد: استان مرکزی در ساخت و تحویل واحدهای مسکن مهر پیشتاز استان‌های دیگر است و بیش از ۹۴ درصد از تعهداتش را عملیاتی کرده و با توجه به تاکید هیات دولت و وزارت راه و شهرسازی باید این طرح تا پایان امسال به طور کامل اجرا و پرونده مسکن مهر بسته شود.

آقاملایی اظهار داشت: بانک مسکن از سال ۱۳۹۵ به بعد بر اساس نرخ بهره مصوب عمل کرده و حتی به‌دلیل شرکت نکردن در مسابقه نرخ سودها بیش از ۵۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار را از دست داده است و منابع مالی مورد نیاز خود را با تسهیلات خرد و استقراض از تسهیلات بین بانکی تامین می‌کند.

وی افزود: استان مرکزی در ارزیابی ۱۰ سال اخیر بانک مسکن رتبه قابل قبولی را بین استان‌های دیگر به‌دست آورده و در دوره ۶ سال رتبه تک رقمیکسب کرده و به‌همین دلیل انتظارات مجموعه بانک مسکن از این استان بیش از دیگر استان‌ها است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز