گزارش برنا؛

صعود به لیگ برتر هدف واحد کیمیا کاشت کردستان است/ کردستان پتانسیل تیم داری در سطح اول هندبال ایران را دارد

۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۱:۲۶:۴۹
کد خبر: ۹۰۹۳۲۴
صعود به لیگ برتر هدف واحد کیمیا کاشت کردستان است/ کردستان پتانسیل تیم داری در سطح اول هندبال ایران را دارد
تیم کیمیا کاشت کرستان با بهره گیری از بازیکنان جوان کشور در فصل جدید لیگ دسته یک هندبال ایران حاضر می شود و تمام تلاش خود را به برای کسب جواز حضور در لیگ برتر را به کار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ هندبال کردستان این روز ها رنگ و بوی تازه ای به خود گرفته و با تغییر مدیرتی در راس هیات استان فعالیت های چشم گیری تا کنون در سطح شهرستان ها انجام گرفته است.

با آمدن اکبر عربی و معرفی باشگاه کیمیا کاشت به عنوان حامی هندبال کردستان بازیکنان این استان به دیگر باشگاه های ایران نرفتند و ماندند تا نام کردستان را بر سر زبان ها بیاندازند.

کیمیا کاشت کردستان سال گذشته با حضور در لیگ دسته یک و انجام سه بازی در خانه باعث آشنایی بیشتر مردم با این رشته پر هیجان شد به نحوی که بازی های این تیم قریب به یک هزار نفر در ورزشگاه ها حضور یافتند و فرزندان این استان را تشویق کردند.

در فصل جدید لیگ دسته یک هندبال تیم کیمیا کاشت کردستان با ترکیبی جدید در این رقابت ها حاضر می شود و با توجه به برنامه ریزی های انجام شده توسط مدیریت باشگاه و شنیده ها، این تیم یکی از مدعیان حضور در لیگ برتر هندبال در سال آینده است.

در این فصل از مسابقات بازیکنانی همچون آرش نوروزی نژاد، سیوان محمودی، امیر صحرایی، ایمان جعفری پور و علی آبادیخواه تحت عنوان بازیکن و امیر صمدی ملی پوش بیجاری سال های دور کشورمان به عنوان سرمربی به کیمیا کاشت کردستان پیوستند و در کنار ستاره های تیم در تلاش هستند تا به لیگ برتر هندبال ایران صعود کنند.

همه هم قسم برای صعود به لیگ برتر هستند

صمدی در گفت و گوی با خبرنگار برنا در خصوص وضعیت باشگاه کیمیا کاشت کردستان گفت: باشگاه و باشگاه داری تا کنون به معنای واقع آن در استان کردستان وجود نداشته است و می توان گفت کیمیا کاشت کردستان جزو اولین باشگاه هایی است که می توان نام باشگاه ها را بر آن نهاد.

سرمربی تیم کیمیا کاشت کردستان عنوان کرد: این باشگاه با تفکر حرفه ای و در حد توان تمامی امکانات و ملزومات مورد نیاز را به خوبی فراهم کرده است تا بازیکنان و سایرین با خیالی آسوده تمرینات و وظایف خود را انجام دهند.

هندبال

او با اشاره به اینکه خوشبختانه باشگاه بازیکنان خلاق و توانمند بومی خود را حفظ و چند بازیکن لیگ برتری را نیز از شهر های مختلف ایران جذب کرده است، گفت: تمرینات تیم به موقع و با حضور کلیه بازیکنان در حدود یک ماه و نیم پیش از آغاز مسابقات به صورت صبح و عصر با قدرت در حال انجام است.

صمدی در خصوص وضعیت آمادگی بازیکنان گفت: بازیکنان و کادر فنی با علم به اینکه بازی های دسته یکم کشور در سطح بالایی برگزار می شود با تمرین و ممارست بیشتر در سطح مطلوب و قابل قبولی قرار دارند هر چند تا رسیدن به شرایط آرمانی فاصله داشته که در فرصت باقی مانده به شرایط مورد نظر خواهیم رسید.

سرمربی کیمیا کاشت کردستان در پاسخ به سوال خبرنگار برنا در خصوص پیش بینی بازی ها باتوجه به مشخص شدن حریفان گفت: ورزشکار حرفه ای هیچ تیمی را ضعیف و بی کیفیت نمی شمارد بلکه بر توانایی خود متکی است؛ قطعاً تمامی تیم های حاضر برای ما قابل احترام هستند و ما فقط به همت و توان  و تعصب بالای بازیکنان مان تکیه کرده ایم.

او افزود: تنها آمادگی بدنی و تاکتیکی یک تیم قدرتمند را نمی سازد بلکه باید از نظر ذهنی نیز آماده شوند و فاکتور مهم این تیم رفاقت، همدلی و یک رنگی بازیکنان است که شرایط را برایمان در رسیدن به اهداف باشگاه هموار کرده است.

صمدی در خصوص اهداف باشگاه و تیم گفت: هدف کلی و دورنمای باشگاه کاملاً تدوین و همه به این امر واقف هستند و ما جز به صعود در لیگ برتر هدفی نداشته و همگی هم قسم شده اند که با یک دلی و صلابت به این مهم برسند.

سرمربی تیم کیمیا کاشت کردستا با بیان اینکه دو بازی تدارکاتی پیش بینی شده که حتما به موقع اطلاع رسانی خواهد شد، گفت: با توجه به شنیده ها سالن شش هزار نفری سنندج به مسابقات لیگ دسته یک هندبال نمی رسد و سال گذشته نیز مسابقات در سالن ورزشی نابینایان واقع در شهرک بهاران برگزار شد که استاندارد لازم برای برگزار مسابقات را ندارد.

او افزود: زمین تمرین تیم کیمیا کاشت نیز از استاندارد لازم برخوردار نیست و سلامت بازیکنان با توجه زمین سالن بهنام در خطر است و به گفته مسئولان باشگاه مدیران دولتی وعده هایی را برای بازسازی این سالن داده اند که تاکنون جامه عمل به خود نگرفته است.

از رقبا اطلاع کافی نداریم

آرش نوروزی نژاد از ملی پوشان هندبال ایران و سنگربان این فصل تیم کیمیا کاشت کردستان نیز در گفت و گو با خبرنگار برنا گفت: باشگاه شرایط در مطلوبی قرار دارد و تمرینات از نظر فنی به صورت منظم و منسجم زیر نظر مربی خوب و یکی از بهترین بازیکن های چند سال اخیر هندبال ایران برگزار می شود.

آرش نوروزی نژاد

نوروزی نژاد با بیان اینکه تجربیات مربی خیلی به تیم کمک می کند، گفت: با وجود اینکه قرعه کشی مسابقات لیگ دسته یک هندبال انجام گرفته اما از رقبا اطلاع کافی نداریم.

او افزود: تلاش همه برای گفتن سهمیه لیگ برتر است و ما نیز در تلاش هستیم تا طبق برنامه ای که کادر فنی در نظر دارد هماهنگی تیم بیشتر و انشالله نتیجه زحماتمان را خواهیم گرفت.

دروازبان تیم کیمیا کاشت کردستان اظهار داشت: استان کردستان هندبالیست های بزرگی داشته است و پتانسیل حضور در لیگ برتر و تیم داری در سطح اول هندبال ایران را دارد.

مسابقات لیگ دسته یک هندبال باشگاه های کشور اواخر آبان ماه سال جاری با حضور 19 تیم در سه گروه پنج و یک گروه چهار تیمی برگزار خواهد شد و باید دید چه نتایجی در انتظار یاران کیمیا کاشت کردستان در این رقابت ها خواهد بود.

گزارش مبین پیمانکار

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز