دبیر اجرایی سومین سوگواره استانی آئین های عاشورایی کردستان:

۵۳۸ اثر به دبیرخانه سومین سوگواره استانی عکس آیین های عاشورایی رسید

۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۲:۲۱:۴۷
کد خبر: ۹۱۳۰۳۰
۵۳۸ اثر به دبیرخانه سومین سوگواره استانی عکس آیین های عاشورایی رسید
دبیر اجرایی سومین سوگواره استانی آئین های عاشورایی کردستان با اشاره به اعلام فراخوان هفته عکس اربعین حسینی در استان گفت: بعد از اتمام مهلت ارسال آثار ۵۳۸ اثر در بخش حرفه ای و موبایلی به دبیرخانه این سوگواره ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ علی اصغر فیض اللهی، امروز در مراسم اختتامیه سومین سوگواره استانی عکس آیین های عاشورایی در شهرستان بیجار اظهار کرد: فراخوان هفته عکس اربعین حسینی از سری برنامه های سومین سوگواره استانی عکس آیین های عاشورایی اعلام شد و با محوریت نگاه آزاد به موضوع عاشورا و عزاداری اقوام ایرانی در ایام محرم برگزار شد.

وی با بیان اینکه فراخوان این سوگواره اول مهر ماه جاری اعلام شد، ادامه داد: در مدت زمان محدود ۵۳۸ اثر در دو بخش اصلی ویژه عکاسان با دوربین حرفه ای و بخش نگاه مردمی (عکاسی با تلفن همراه) به دبیرخانه این سوگواره ارسال شد که از این تعداد ۳۸۵ قطعه در بخش حرفه ای و مابقی در بخش موبایلی بود.

فیض اللهی با بیان اینکه شرکت در این سوگواره تنها برای عکاسان استان کردستان مجاز بود، یادآوری کرد: به همین دلیل آثار ۴۶ نفر از عکاسان خارج از استان که بالغ بر ۳۰۰ تک عکس بود، حذف و به بخش مسابقه راه نیافت.

دبیر اجرایی سومین سوگواره استانی آئین های عاشورایی با اشاره برپایی نمایشگاه عکسی از آثار منتخب هئیت داوران این سوگواره بیان کرد: ۴۰ اثر به بخش نمایشگاهی این سوگواره راه یافت که توسط آقایان جمشید فرجوند فردا، سامان عباسی و کامران جباری داوری و منتخب شدند.

وی در ادامه ضمن درخواست از توجه مسئولان به هنر عکاسی و هنرمندان این حوزه در شهرستان بیجار تاکید کرد: بیجار پتانسیل های زیادی در حوزه های مختلف از جمله عکاسی دارد و این ظرفیت ها توجه بیش از پیش مسئولان را می طلبد.

وی یادآوری کرد: نمایشگاه هفته عکس اربعین حسینی از سری برنامه های سومین سوگواره استانی عکس آیین های عاشورایی از ۲۱ مهر ماه جاری به مدت پنح روز در نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری امیر نظام گروسی برپا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز