بارش باران تا پایان هفته آینده در کردستان ادامه دارد

۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۲:۲۶:۲۸
کد خبر: ۹۱۳۸۴۶
بارش باران تا پایان هفته آینده در کردستان ادامه دارد
بر اساس پیش بینی های اداره هواشناسی کردستان فعالیت سامانه بارشی در این استان تا هفته اول آبان ماه در کردستان ادامه خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان و به نقل از اداره پیش بینی هواشناسی کردستان؛ موج بارش های فعلی در کردستان از روز گذشته در استان آغاز شده است و در این مدت بیشترین بارندگی‌ها به ترتیب در بانه با ۱۳ میلی‌متر، دیواندره با ۹ میلی‌متر، هزارکانیان با هفت میلی‎متر و سقز با شش میلی‌متر است.

دیگر ایستگاه‌های استان که بارندگی آنها به ثبت رسیده شامل سنندج با پنج میلی‌متر، زرینه با چهار میلی‌متر، بیجار و سروآباد هرکدام سه میلی‌متر، کامیاران دو میلی‌متر، قروه و مریوان هرکدام یک میلی‌متر گزارش شده است.

طبق پیش بینی ها فعالیت سامانه بارشی در استان تا روز پنجشنبه ادامه دارد و روزهای پنجشنبه و جمعه از فعالیت این سامانه کاسته می‌شود اما مجددا از غروب جمعه بر شدت آن افزوده می‌شود و تا پایان هفته آینده نیز بارندگی‎ها جریان دارند.

پیش‌بینی می‌شود در تا آخر هفته آینده ۲۰ تا ۴۰ میلی‌متر در کردستان بارندگی رخ دهد که بیشترین مناطق پوشش این سامانه بارشی شمال و غرب استان شامل شهرستان‌های مریوان، سروآباد، بانه، سقز و قسمتی از بیجار است.

وضعیت دمای این مدت نیز به علت پوشش ابر کمی پایین تر از حد میانگین است اما پیش‌بینی می‌شود به زیر صفر درجه نرسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز