پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد به ملی پوشان یزدی در پی کسب مقام سومی المپیک ساحلی جهان ۲۰۱۹ قطر

۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۶:۵۰:۰۸
کد خبر: ۹۱۴۱۰۳
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در پیامی کسب مقام سوم المپیک ساحلی جهان 2019 قطر توسط ملی پوشان یزدی به همراه تیم ملی کشورمان را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، مسعود شریعتی در پیامی افتخار آفرینی جوانان برومند جمهوری اسلامی ایران در مسابقات المپیک ساحلی و کسب عنوان سومی این مسابقات را تبریک گفت و از این جوانان عزیز و به ویژه از محمد علی مختاری، حمید بهزادپور و  مهدی شیرمحمدی بازیکنان یزدی حاضر در تیم ملی ، قدردانی نمود.

متن کامل شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد آمده است :

درخشش ساحلی بازان در المپیک ساحلی و کسب مدال برنز حاصل غیرت بالای جوانان قهرمان ایرانی بوده و نشان داد که با برنامه ریزی، امید و تعصب ملی می توان افتخاراتی ارزشمند را برای کشورمان کسب نمود.

کسب عنوان ارزشمند سومی و نشان برنز تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در نخستین دوره مسابقات بازیهای ساحلی  ٢٠١٩ در کشور قطر با حضور و نقش موثر آقایان حمید بهزاد پور ، محمدعلی مختاری و مهدی شیرمحمدی در تیم ملی مایه افتخار و غرورانگیز است.

این پیروزی بزرگ را به ملی پوشان یزدی فوتبال ساحلی، مربیان و اعضای کادر فنی تیم ملی، جامعه ورزش استان و تمام آحاد مردم شریف یزد صمیمانه تبریک می گویم و موفقیت همه ورزشکاران افتخار آفرین و عزیز استان را میادین مختلف ورزشی آرزومندم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز