فرماندار سنندج از دفتر خبرگزاری برنا در کردستان بازدید کرد

۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۱۶:۲۴:۲۸
کد خبر: ۹۱۷۱۷۴
فرماندار سنندج از دفتر خبرگزاری برنا در کردستان بازدید کرد
ابراهیم زارعی فرماندار سنندج از دفتر خبرگزاری برنا در کردستان بازدید کرد و از نزدیک با کارکنان و نحوه فعالیت این خبرگزاری در استان آشنا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ فرماندار سنندج روز دوشنبه به دعوت مدیر خبرگزاری برنا در کردستان از دفتر این خبرگزاری بازدید کرد.

رسانه ها در راستای اصلاح جامعه حرکت کنند

ابراهیم زارعی در این بازدید گفت: اشتغال زایی هشت نفره خبرگزاری برنا در کردستان قابل تقدیر است و جای بسی خوشحالی است که این افراد به صورت کاملاً خلاقانه از خبر به تولید محتوا رسیده اند و فرمانداری سنندج حمایت لازم خود را از این مجموعه انجام خواهد داد.

فرماندار سنندج عنوان کرد: راهی که خبرگزاری برنا در کردستان پیش گرفته است آینده روشنی را در پیش خواهد داشت.

بازدید فرماندار سنندج از دفتر خبرگزاری برنا کردستان

او در این بازدید در مورد آب شرب شهر سنندج، گفت: باید واقعیت ها را صادقانه به مردم گفت تا مردم نیز از مسئولین این موارد را بپذیرند.

زارعی با اشاره به اینکه آب شهر سنندج کاملاً سالم و تنها طعم آن تغییر کرده است، گفت: بنده شخصاً از روند تصفیه آن نظارت کرده و مرکز بهداشت سنندج نیز مکلف به نظارت در این مورد شده اند.

فرماندار سنندج با اشاره به اینکه بخشی از کار مسئولان آگاهی بخشی و فرهنگ سازی است، اظهار داشت: انجام عملکرد و کار های روزمره برای مسئولان کافی نیست و باید با تلاش بیشتر در راستای آگاهی بخشی و فرهنگ سازی فعالیت کنند و در این راه می توانند از کمک رسانه هایی مانند خبرگزاری برنا کمک گیرند.

او افزود: آگاهی بخشی و فرهنگ سازی یکی از راه هایی است که می توانند وضعیت کنونی کشور را متحول کنند.

او با اشاره به اینکه رویکرد برخی رسانه ها تنها نقد کردن مدیران است، گفت: اگر رویکرد رسانه ها و مدیران تاکید بر بحث آموزش و اصلاح جامعه، تفکرات، اندیشه و رفتار باشد می توان به سمت آینده ای موفق گام برداشت در غیر این صورت وضعیت کنونی وخیم تر نیز خواهد شد.

برنا رسانه ای تخصصی در حوزه تولید محتوا

مبین پیمانکار در این بازدید اطلاعاتی را در مورد نحوه فعالیت خبرگزاری برنا گفت: این خبرگزاری از سال 86 فعالیت خود را زیر نظر سازمان ملی جوانان آغاز کرد و اکنون وابسته به وزارت ورزش و جوانان است.

بازدید فرماندار سنندج از دفتر خبرگزاری برنا کردستان

مدیر خبرگزاری برنا در کردستان عنوان کرد: مجموعه برنا در کردستان فعالیت خود را از سال 97 از سر گرفت و اکنون با هشت نفر مشغول به فعالیت است.

او با اشاره به اینکه این خبرگزاری اکنون به صورت تخصصی در حوزه تولید محتوا فعالیت می کند، افزود: فیلم، پادکست، اینفوگرافیک، خبر، موشن گرافی و عکس زمینه فعالیت این خبرگزاری در استان است و در تلاش هستیم در زمینه ارتقا سطح تولیدات محتوایی در بین رسانه ها خود را متمایز کنیم.

پیمانکار گفت: ادارات و سازمان های خصوصی می توانند از ظرفیت این رسانه برای تولید و انتشار محتوای خود بهره گیرند.

گفتنی است، در این بازدید فرماندار سنندج از نزدیک با روند کار این خبرگزاری آشنا شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز