مدیر بحران و پدافند غیر عامل شهرداری سنندج:

رزمایش خنثی سازی حمله تروریستی در سنندج برگزار شد

۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۳:۲۰:۲۷
کد خبر: ۹۱۸۲۱۴
رزمایش خنثی سازی حمله تروریستی در سنندج برگزار شد
مدیر بحران و پدافند غیر عامل شهرداری سنندج از برگزاری رزمایش خنثی سازی و امداد رسانی حمله تروریستی- گاز کلر در پارک کودک سنندج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ اسعد فرهادی در حاشیه برگزاری رزمایش خنثی سازی حمله تروریستی گاز کلر که در پارک کودک سنندج برگزار شد، گفت: ارتقاء آمادگی جهت مقابله با تهدیدات شیمیایی یا زیستی، تقویت توان تصمیم گیری مدیران و هماهنگی اجرای به موقع در برابر حوادث ، ارتقاء آستانه تحمل خطر پذیری مردم در برابر این تهدیدات و شناسایی نقاط قوت و ضعف متولیان امر در سطح شهر سنندج را مهم ترین اهداف برگزاری این رزمایش اعلام کرد.

مدیر بحران و پدافند غیر عامل شهرداری سنندج عنوان کرد: شناسایی آسیب پذیری ها و کاهش اثرات آنها در حوزه کالبدی، ایجاد چارچوب مدیریت یکپارچه به منظور اجرا و هدایت عملیات رصد، پایش، کنترل و هدایت در زمان وقوع تهدید، مشخص کردن تنش ها و مسئولیت ها در شرایط اضطراری، ایجاد تعامل و هماهنگی بین دستگاه های سطح شهر و سنجش توان مقابله با تشویش اذهان عمومی و جلوگیری از ایجاد نا امنی و نارضایتی را از دیگر اهداف این رزمایش بود.

وی با اشاره به خرید تجهیزات تخصصی  CBRN از قبیل دستگاه های آشکارساز، تامین ماسک و لباس های شیمیایی از سوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری در سال جاری اظهار داشت : در این رزمایش همکاران آتش نشانی برای اولین بار بکار خواهند گرفت.

وی با اشاره به تدوین فلوچارت شورای پدافند غیر عامل و بحران شهرداری سنندج بر اساس استانداردICS(طرح سیستم فرماندهی  حادثه ) در شهرداری اظهار داشت: در این رزمایش که به فرماندهی شهردار محترم صورت می گیرد، علاوه بر تمرین هماهنگی های برون سازمانی در حوزه درون سازمانی نیز تمرینی برای عملیاتی کردن این استاندارد خواهیم داشت.

IMG_1387

IMG_1394

IMG_1399

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز