دو بانده‌ شدن محور چشمه‌علی- دیباج در دامغان آغاز شد

۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۲:۴۵:۲۸
کد خبر: ۹۱۸۸۴۵
فرماندار دامغان گفت: عملیات دوبانده‌شدن محور چشمه‌علی-دیباج به طول بیش از ۲۰ کیلومتر در دامغان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ علی اصغر مجد، افزود: اجرای طرح دوبانده شدن محور دیباج به چشمه علی با صرف ۹۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی در دامغان در حال اجراست. 

وی اضافه کرد: با توجه به وقوع حوادث رانندگی متعدد در این محور و برای جلوگیری از بروز این حوادث این طرح به اجرا درآمده است، عملیات جاده سازی در این محور در ۲ گام انجام می‌شود که گام اول از مجموعه تاریخی چشمه علی به شهر کلاته رودبار و گام دوم از این شهر به سمت دیباج عملیاتی می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به قرار گرفتن این محور در نزدیکی مجموعه چشمه علی و مکان های گردشگری دامغان، این محور یکی از محورهای پرتردد شهرستان محسوب می‌شود که در مسیر دامغان-گلوگاه نیز قرار دارد. 

مجد، به روند اجرای محور ارتباطی شمال به جنوب در دامغان اشاره کرد و گفت: قطعه اول دو بانده شدن محور دامغان- جندق به طول ۵۵ کیلومتر انجام‌ شده است و اکنون در گام دوم عملیات جاده سازی قرار دارد که گام دوم آن به طول ۵۰ کیلومتر از روستای یزدان آباد تا روستای رشمدر جنوب شهرستان دامغان است. 

وی تصریح کرد: یک هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی، به منظور اجرای قطعه دوم محور ارتباطی دامغان- جندق تخصیص یافت که در حال اجرا است.

فرماندار شهرستان دامغان گفت: با توجه به اعتبارات ملی اختصاص یافته به دهیاری‌ها در این شهرستان، بسیاری از روستاها از ظرفیت قیر رایگان بهره‌مند شدند که طبق آمارهای به‌دست آمده، می‌توان اعلام کرد که در طول سه سال اخیر، برابر ۴۰ سال گذشته قیر رایگان به روستاها اختصاص پیدا کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز