معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان:

چالش ۴۰ ساله استکبار جهانی با انقلاب اسلامی پایان ناپذیر است

۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۲:۱۰:۰۲
کد خبر: ۹۱۹۳۶۴
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: حضور گسترده و همیشگی مردم قهرمان ایران، نشان می‌دهد که چالش ۴۰ ساله‌ای که استکبار جهانی با انقلاب اسلامی داشته، پایان ناپذیر است.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ حسین خوش اقبال در آستانه فرارسیدن یوم الله 13 آبان ضمن اشاره به اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره این روز با بیان این مطلب اظهار داشت: حضور گسترده مردم و مسئولان در راهپیمایی 13 آبان موجب یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب می شود و در این راستا همه باید حضوری گسترده و انقلابی در این راهپیمایی داشته باشیم.

وی افزود: یوم الله ۱۳ آبان روز مبارزه همیشگی با جورثومه فساد، آمریکای جنایتکار و کشور های استکباری و حامیان و مبلغان آنها در جهان و منطقه خاورمیانه است که به گواهی تاریخ از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از هیچ جنایت و ستیزگری در مسیر تعالی انقلاب اسلامی دریغ نکرده‌اند.

وی در ادامه سخنانش ابراز داشت: 13 آبان یکی از نمادهای برجسته حمایت مردم از حاکمیت اسلامی و نشانه روحیه استکبار ستیزی این مردم است و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب حضور گسترده و همیشگی مردم قهرمان ایران، نشان می‌دهد که چالش ۴۰ ساله‌ای که استکبار جهانی با انقلاب اسلامی داشته، پایان ناپذیر است.

خوش اقبال تصریح کرد: ۱۳ آبان یکی از نمادهای برجسته حمایت مردم از حاکمیت اسلامی و نشانه روحیه استکبارستیزی ملت انقلابی ایران است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: حضور با بصیرت و آگاهانه آحاد مردم و مسئولان در راهپیمایی ۱۳ آبان می تواند تلاش دشمن در ایجاد شکاف بین مردم و مسئولین و تلاش شکست خورده آمریکا مبنی بر براندازی نظام جمهوری اسلامی را پوچ و بی اساس و فاقد ارزش کند.

وی اذعان داشت: ایران اسلامی در سال های اخیر در اوج اقتدار منطقه ای و جهانی قرار دارد و مسلما این مهم بدون اتحاد و همدلی و حمایت مردم از انقلاب اسلامی وجود نداشت.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان تاکید کرد: حضور با بصیرت و آگاهانه آحاد مردم و مسئولان در راهپیمایی ۱۳ آبان می تواند تلاش دشمن در ایجاد شکاف بین مردم و مسئولین و تلاش شکست خورده آمریکا مبنی بر براندازی نظام جمهوری اسلامی را پوچ و بی اساس و فاقد ارزش کند.

خوش‌اقبال افزود: در این جریان، ملت ایران همیشه موفق و سربلند از دلِ سختی ها و مشکلات تحمیل شده بیرون آمده و در این چالش، ملت ایران و نظام اسلامی، تحت زعامت رهبر معظم انقلاب پیروز واقعی و برنده نهایی است.

وی اظهار داشت: استکباری که امروز اگر چه به واسطه اقتدار جهموری اسلامی در منطقه و جهان بیش از پیش در موضع ضعف قرار گرفته اما دست از شیطنت و خرابکاری بر نداشته و هراز گاهی به واسطه دخالت های ناموجه و نامتعارف در داخل و خارج ایران اسلامی، سعی در تخریب وجهه ایران و ایرانی در منطقه دارد که هر بار به شکل مفتضحانه تری شکست میخورد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان تصریح کرد: حوادث امروز در عراق و لبنان و یمن و شیطنت های استکباری آمریکا و متحدانش در منطقه نشانه بی‌شرمی و روحیه شیطانی استکبار است که انشالله با ایستادگی، هوشیاری و بصیرت مردم و مسئولان و با همت ایران اسلامی و کشورهای منظقه این بار نیز با موفقیت ختم به خیر می‌شود.

وی گفت: در ۱۳ آبان معمار بزرگ انقلاب را به خاطر فریاد آزادی‌خواهی و مبارزه با استعمار و استکبار جهانی و استبداد شاهنشاهی تبعید کردند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان در خاتمه گفت: ۱۳ آبان روزی است که با نثار خون شهدای دانش‌آموز و دانشجو ماندگار شد و دانشجویان پیرو خط امام با الهام از اندیشه‌های استکبارستیز و ضد استعماری امام، لانه فساد جاسوسی شیطان بزرگ، ‌ آمریکای جنایتکار را به تسخیر درآوردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز