رئیس کمیسیون عمران و خدمات شهری شورای اسلامی شهر سنندج:

طرح جامع ممیزی فضای سبز در سنندج باید به صورت کامل اجرا شود

۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۴:۰۸:۱۴
کد خبر: ۹۲۰۵۴۱
طرح جامع ممیزی فضای سبز در سنندج باید به صورت کامل اجرا شود
رئیس کمیسیون عمران و خدمات شهری شورای اسلامی شهر سنندج گفت: اجرای کامل طرح جامع ممیزی فضای سبز در سنندج ضروری است.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ مجید شاه ویسی صبح امروز در جشن اختتامیه پلاک‌کوبی درختان معابر اصلی شهر سنندج گفت: طرح ممیزی در دور های قبل اجرا شده که امیدواریم در این دوره شاهد اجرای جامع‌تر و کامل‌تر این طرح نسبت به گذشته باشیم.

رئیس کمیسیون عمران و خدمات شهری شورای اسلامی شهر سنندج اظهار کرد: اگر بخواهیم میراث فضای سبز ماندگاری در شهر سنندج داشته باشیم باید طرح جامع فضای سبز که در گذشته داشته‌ایم و تا کنون بلا استفاده مانده است را مورد بهره‌برداری قرار دهیم.

او خاطرنشان کرد: این موضوع نافی زحماتی که در این دوره کشیده شده و به سرانه فضای سبز اضافه شده نیست ما باید نقشه راهی داشته باشیم و براساس آن جلو برویم.

شاه ویسی بر ساماندهی مشاغل مزاحم در شهر سنندج تاکید کرد و گفت: اوراق فروشی‌های بدمنظرترین قسمت از شهر سنندج است البته ساماندهی این موضوع به تنهایی برای شهرداری ممکن نیست.

او تصریح کرد: فضای سبز در سطح شهر رشد قابل توجه و خوبی پیدا کرده، اما نیاز به کار بیشتری در این حوزه داریم و امیدواریم این روند با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند

وی تصریح کرد: پلاک‌کوبی و شناسنامه‌دار شدن 21 هزار اصله درخت در معابر و میادین کار ارزشمندی است.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر سنندج با بیان اینکه دادن شناسنامه به درختان در میادین کار ارزشمندی و در حقیقت بهادادن به موضوع فضای سبز و توسعه آن است، عنوان کرد: باید به سمتی حرکت کنیم که درختان در پارک‌ها و حتی منازل هم پلاک‌کوبی شود که کسی حق تعرض به این سرمایه‌ها را نداشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز