برای حضور در میان برترین‌های آسیا؛

زمان رفتن بیرانوند مشخص شد

۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۲۳:۰۲:۴۲
کد خبر: ۹۲۵۱۹۹
زمان رفتن بیرانوند مشخص شد
سنگربان تیم‌ فوتبال پرسپولیس برای حضور در بین بهترین‌های آسیا راهی هنگ‌کنگ می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پس از اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در بین سه نامزد نهایی مرد سال فوتبال آسیا قرار دارد، برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده تا دروازه‌بان پرسپولیس بدون این که غیبتی در بازی‌های تیمش داشته باشد، به هنگ‌کنگ برود تا در مراسم برترین‌های سال AFC شرکت کند.

بیرانوند بلافاصله بعد از دیدار پرسپولیس با نساجی مازندران یعنی نهم آذر ماه راهی فرودگاه امام خمینی (ره) می‌شود تا به هنگ‌کنگ سفر کند. پس از پایان مراسم نیز دروازه‌بان پرسپولیس 12 آذرماه به تهران باز می‌گردد تا تیمش را در ادامه لیگ همراهی کند. طبق هماهنگی‌های انجام شده قرار است یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس هم در این سفر بیرانوند را همراهی کند.

شنبه این هفته پوستر رسمی نامزدهای برترین های سال 2019 آسیا از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور علیرضا بیرانوند منتشر شد. نکته جالب در این میان این بود که پوستر رسمی نامزدهای مرد سال 2019 نخستین پوستری بود که کنفدراسیون آسیا با حضور و معرفی بیرانوند از سنگربان سرخ پوشان منتشر کرد و سپس 4 پوستر بعدی انتشار یافت.

 

بیرانوند و آزمون

بر این اساس علاوه بر بیرانوند که نامزد بهترین بازیکن سال شده، آزمون نامزد برترین لژیونر، کتایون خسرویار نامزد برترین مربی بانوان و مهدی جاوید نیز نامزد برترین بازیکن فوتسال شده و ایران چهار شانس در میان جوایز برتر قاره کهن دارد.

نظر شما
پرونده ویژه