نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

افزایش قانونی قیمت بنزین برای اغتشاشگران فقط یک بهانه بود

۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۲:۵۴:۵۶
کد خبر: ۹۲۶۲۸۰
افزایش قانونی قیمت بنزین برای اغتشاشگران فقط یک بهانه بود
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حضور به موقع و خودجوش مردم این استان در راهپیمایی میثاق با ولایت و حمایت از اقتدار و امنیت، توطئه‌های اغتشاشگران را ناکام گذاشت و عمق ارادت مردم بصیر به نظام اسلامی را بیان کرد.

به گزارش برنا از اراک ، آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در حاشیه راهپیمایی میثاق با ولایت ، افزود: مردم موقعیت‌شناس و دشمن‌شناس این استان بار دیگر در این راهپیمایی خودجوش  اعلام کردند که پشت سر رهبری حرکت می‌کنند و فتنه‌گران صفشان از مردم جداست.

وی ادامه داد: پیام راهپیمایی میثاق با ولایت این بود که مردم بصیر تا آخرین قطره خون خود پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و اجازه سوءاستفاده به دشمنان و ایادی خودفروخته آنان نمی‌دهند.

امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: مردم آگاه و با بصیرت استان مرکزی همواره در بزنگاه‌های حساس با حضور متعهدانه خود درس‌های سنگینی به دشمنان داده‌ و موفق عمل کرده‌اند.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: فتنه‌گران از جنس مردمی که برخی اعتراضات را دارند، نیستند بلکه این طیف عوامل آمریکا، اسرائیل، دشمنان اسلام و خائن به ملت، کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستندکه به قصد ضربه زدن به کشور در صحنه‌ها حاضر می‌شوند.

وی، حساب فریب خوردگان را از عوامل اغتشاشات اخیر جدا دانست و اظهار داشت: این افراد به‌دلیل برخی نا آگاهی‌ها به دام اغتشاشگران افتادهاند  اما باید با عوامل اغتشاش برخورد قاطع شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: افزایش قانونی قیمت بنزین برای اغتشاشگران بهانه بود و این طیف با برنامه ریزی هایی به دنبال ایجاد آشوب و فتنه در کشور بودند که با اشراف اطلاعاتی دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی و آگاهی مردم توطئه آنان نقش بر آب شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز