گوشت قرمز در بازار کرمانشاه ارزان شد

۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۱:۱۳:۵۰
کد خبر: ۹۲۸۸۷۱
گوشت قرمز در بازار کرمانشاه ارزان شد
رئیس اتحادیه قصابان کرمانشاه از کاهش ۱۰ هزار تومانی قیمت انواع گوشت قرمز در بازار کرمانشاه خبر داد و گفت : دلیل کاهش قیمت گوشت استفاده از خدمات کشتارگاه "زاگرس" است.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ حسن آمویی رئیس اتحادیه قصابان کرمانشاه با بیان اینکه در گذشته قصابان از کشتارگاه بیستون خدمات می‌گرفتند، گفت : بار‌ها از مسئولین این کشتارگاه که متعلق به شهرداری بود تقاضا کردیم با مردم تعامل بیشتری داشته باشند و قیمت خدمات را کمی پایین بیاورند، اما حتی یک ریال هم کوتاه نیامدند.

او گفت : قیمت‌هایی که در این کشتارگاه تعیین می‌شد تحت نظر هیچ کمیسیون قیمت‌گذاری نبود و به صورت غیرقانونی اعمال می‌شد.

رئیس اتحادیه قصابان کرمانشاه افزود: این کشتارگاه علاوه بر اخذ هزینه‌های گزاف، برخی اجزای دام کشتار شده را نیز برمی‌داشت.

آمویی با اشاره به راه‌اندازی کشتارگاه زاگرس، گفت: قیمت‌هایی که این کشتارگاه به ما اعلام کرد بسیار پایین‌تر از کشتارگاه بیستون بود و به علاوه در این کشتارگاه همه اجزای دام متعلق به خود قصاب خواهد بود.

رئیس اتحادیه قصابان کرمانشاه عمده دلیل کاهش قیمت گوشت در بازار را مربوط به کاهش هزینه‌های کشتار دانست که منجر به پایین آمدن ۱۰ هزار تومانی قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز شده است.

 آمویی گفت: هم اکنون قیمت هر کیلوگرم گوشت گوساله در بازار از ۸۰ هزار تومان به ۷۰ هزار تومان، گوشت گوسفندی از ۱۰۵ هزار تومان به ۹۳ هزار تومان و گوشت چرخ شده نیز از ۸۰ هزار تومان به ۷۰ هزار تومان کاهش یافته است .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز