دو نفر در محور سقز به بانه جان خود را از دست دادند

۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۲:۴۳:۴۰
کد خبر: ۹۲۹۳۵۸
دو نفر در محور سقز به بانه جان خود را از دست دادند
جانشین رئیس پلیس راه کردستان گفت: در تصادف رانندگی بین دو خودرو سواری پژو ۴۰۵ و پراید در محور سقز - بانه، دو نفر کشته و یک نفر نیز مصدوم شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ سرهنگ حمید عبدالملکی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: این حادثه ساعت پنج بامداد روز جاری در کیلومتر هشت جاده ارتباطی سقز به بانه اتفاق افتاد و بر اثر آن راننده خودرو پراید و یکی از سرنشینان خودرو پژو در دم جان باختند.

وی با بیان اینکه راننده پژو ۴۰۵ نیز مصدوم و به بیمارستان امام خمینی(ره) سقز انتقال داده شد، اضافه کرد: کارشناسان پلیس راه علت وقوع این حادثه را تجاوز به چپ خودرو پژو ۴۰۵ و برخورد با پراید اعلام کردند.

جانشین رئیس پلیس راه کردستان یادآور شد: با توجه به بارش باران و لغزندگی جاده‌های ارتباطی استان، نیاز است رانندگان با سرعت مجاز و احتیاط کامل رانندگی کنند تا شاهد وقوع حوادث ناگوار رانندگی نباشیم.

سرهنگ عبدالملکی تاکید کرد: به دلیل کوهستانی بودن اغلب محورهای اصلی استان، سرعت زیاد باعث ناتوانی راننده در کنترل خودرو در پیچ‌ها و گردنه‌ها می‌شود بنابراین رعایت احتیاط و سرعت مجاز در هنگام را نندگی در این محورها ضروری است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز